Nejste přihlášen/a.
Dobrý den mám ve voze nepoužitou rezervní pneu je stará 6 let na voze jsou taky 6 let staré pneu ale už je dojiždím do října můžu použít tu rezervu + pneumatiku ktera je vyrobená v roce 2011 nepoužitou pokud je stejného rozměru a dezénu nebo se nato vykašlat a radší koupit na léto 2013 všechny 4 nové
Jaký úřad by měl radost? je pravdou že pneu cca po 4 letech začíná tvrdnout, vím například o tom že jednou z podmínek udělení výjimky pro nákladní vozík za automobil ke zvýšení rychlosti z 80 km na 1OO kmna SRN dálnici požaduje drážďanský úřad který výjimky uděluje předepsaný rychlostní index a stáří...jinak stáří poneu není předepsáno ...pneu nesmí býr poškozené a juásí mít dostatečná vzorek
To teda moc dobře neradíte.Některé úřady by z Vás měly radost.Doporučená životnost pneu je 4roky.Potom to má na cestách vypadat.Předpokládám že jste rezervu ještě nepoužil nebo minimálně takže výška vzorku nebude stejná nebo alespoň podobná.Pokud budete mít mladší pneu a namontujete je na vůz s jednou pneu např.8mm a druhou 2mm pochybuji že budou mít stejnou přilnavost jak při jízdě tak při brzdění a to ani nemluvě o počasí v dešti neli v zimě
DIESELE,nejsem pracovník ani majitel pneuservisu.Autor nepopisuje výšku dezénu, myšlenku jsem tady již popsal.Napsal jsem taky že MOC DOBŘE NERADÍTE nenapsal jsem že píšou nesmysly jak to někteří na těchto vebovkách používají nemám na mysli tebe u tebe jsem to nezaznamenal.A netvrdil jsem že stáří pneu autorovi schvaluji nebo neschvaluji.Napsal jsem že se DOPORUČUJE 4ROKY.Já jen nesouhlasím z výškou dezénu(to znamená málo jetá rezerva a použité pneu na autě téměř na hranici životnosti)a bezpečnosti autorova vozidla.
PÁNI ŘIDIČI, vyděli jste někdy testy pneu?smajlík to naznačuje jak by to mohlo dopadnou.
PROSÍM TOTO JE JEN MŮJ NÁZOR JÁ HO NIKOMU TADY NEVNUCUJI A O TO TADY JDE
Za mne: 4 nové a rezervu nechat. Proč? I kdybyste sehnal stejný dezén, tak 6 let stará těžko bude mít stejné vlastnosti směsi, v krizové situaci to může rozhodnout jestli už půjdete do smyku nebo ještě ne. Snažit se ušetřit na gumách je hloupost, kvůli pár korunám rozmlátíte auto nebo někoho zabijete... (Platí hlavně pro zimní gumy, ale v menším i u letních např. aquaplanning, brzdná dráha za mokra atd.)
Rozum říká měnit. Nakonec víte, že se ojiždí téměř každá jinak, zvl u hnací nápravy . Sice ne už tak jako kdysi když nebyly STK a jezdilo se na hladko a ještě podkládalo... U staré by se poznalo za co stojí v kritické situace, kdy by byla pne žádně zatížena.
V manuálu k autu je o měnění je snad zmínka. Nicméně je to na každém, jak se k tomu staví. Měnil jsem pouze jednou, za mlada... Kdybych teď nepíchl (kus plechu) tak tam bude do... Děláme vše, jak se má?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.