Ranni startovaní?

Od: Datum: 08.08.12 14:30 odpovědí: 12 změna: 10.08.12 11:09
startuje vam po ranu škodarna bez problemu?ja mam celkem problem
avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 08.08.12 14:37
 
avatar

Nám škoďárna startuje bez problému, pokud máte problém se studeným motorem, vyměňte teplotní čidlo řidící jednotky.

doplněno 08.08.12 14:39:

Nejlepší je nechat načíst závady, pokud je to čidlem tak se zobrazí skutečná teplota motoru.

doplněno 08.08.12 14:49:

Opravdu skvěle položená otázka! *frajer*

doplněno 08.08.12 17:06:

mowla vy jste expert co? Jak jsem měl vědět že jde o stodvacítku? Tak chytří jako vy jsme všichni. *smich*

 
Od: shademan
Datum: 08.08.12 14:44
 
mam 120cku
Datum: 08.08.12 14:58
 
avatar

skontroluj komplet hadice od nádrže přes pumpu až ke karburátoru nebo dej rovnou nový časem spuchří hlavně ty zelený a pak je problém další zakopanej pes by mohl bejt v podávacím čerpadle obsahuje membránu ta se občas trhne a taky sou tam zpětný ventilky je možný že už nedrží-skus ráno před startem ručně nacupovat a pak startovat dále skoukni těsnící gumičku na skleničce jestli neni spuchřelá a netahá falešnej luft

Ohodnoceno: 1x
 
Od: mowla*
Datum: 08.08.12 15:03
 

´Spadlej´ benzin? - zkus napumpovat AC...

To 1Jara: načíst stodvácu... *palec**smich*

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 08.08.12 15:01
 
avatar
Pojmem "škodárna" se prakticky vždy myslí "škůdky", tedy škodovky před Favoritem. Takže otázka je v pořádku.
Ohodnoceno: 1x
 
Od: hop®
Datum: 08.08.12 15:09
 
avatar

Martine, souhlasím, navíc tento "Škodamuž" je zde již známý svými dotazy na svoji stodvácu, takže většina rádců (kteří čtou ostatní příspěvky alespoň v tomto tématu) již dávno ví...

Asi bych před ranním startem zkusil napumpovat (viz Mowla) a pokud bude start bez prolémů, vyměnil bych membránu (viz dabel), případně i hadičky. Po rozebrání čerpadla podle mne bude pachatel problémů jasný.

 
Datum: 08.08.12 18:26
 
avatar

Mám 105L, ráno párkrát prošlápnu plyn, vytáhnu táhlo sytiče a vždycky mi chytne do dvou vteřin. Zkus seštelovat předstih, zkontrolovat svíčky, rozdělovač, kabely... a taky nastavení karburátoru.

 
Od: shademan
Datum: 10.08.12 08:27
 
a jak ti chyta,kdyz je zima?
Datum: 10.08.12 09:24
 
avatar

V zimě je to horší, to vždycky chytne, ale zase má tendenci zdechnout. Někdy se to dá zachránit prošlapováním plynu, ale někdy i tak zdechne. Minulou zimu jsem i v -15°C nahodil na třetí startování. Sice je to pak taková jízda za trest, než se zahřeje, ale jet se s tím dá.

doplněno 10.08.12 13:28:

Že jsem nenastartoval se mi stalo, ale to jen kvůli špatné a vybité baterce. Jinak v zimě jsem hlavně moc nejezdil, spíš jen když to bylo nutné (jinak jsem si půjčil auto rodičů). Ale když jsem potřeboval a měl jsem nabitou baterku, tak vždycky chytla :)

 
Od: shademan
Datum: 10.08.12 10:17
 
stalo se ti že bys nenastartoval v zimě?
Od: shademan
Datum: 10.08.12 10:31
 
v -15 na potřetí?:-otak to je mazec kamo
Od: shademan
Datum: 10.08.12 11:09
 
když je -10,tak to už ani nezkouším kamo

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.