Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
mám 2takt skútr, 50ccm, Ventus. Nejde mi nastartovat nožně ani ručně - startér se protáčí. Čím to je? Co to je za poruchu?
Děkuji za reakce.
Je to tím že jde o čínskou plečku, která je vyrobena z levných neopravitelných dílů právě proto, aby se výrobce s cenou dostal pod pár tisíc Kč...pokud se točí, bude chyba buď v zapalování nebo v přívodu paliva
Píšete kravinu. Číňané se již naučili dělat slušné výrobky. A rok od roku jsou jejich motorky lepší. Za ty prachy co je to dnes k mání to jsou zázraky. Za 17 tisíc se dá již koupit malá slušná motorka. Sráč Babetta stál před krachem hodně přes dvacet. takže pokud chcete mluvit o šrotu, mluvte o tom co se dělalo u nás. Až bude někdo u nás za ty prachy umět udělat čtyřtaktní motorku pro dva s plným vybavením, která ujede i 50 tisích kilometru s běžnou údržbou, tak se může vytahovat na číňaany. Ja takové znám osobně.
Každá věc se může porouchat, padají i letadla. A na to jsou mechanici, aby problém opravili. Příčin může být více, od vadi v el. instalaci po problém s palivem.
Osobně nejčasteji řeším i těchto prdítek při problémem se startováním, zanesené volnoběžné trysky úsadami z biosložek ve spraseném benzínu. A k tomu samozřejmě je nutné karburátor trochu doseřídit.
Na dálku se to ale léči obtížně.
narazil jsem na porodejce čínských motorek? Moje 37 A 31 let staré babety 228 a 207 jsou dodnes původní až na karburátor, dal jsme tam dellorto kvůli tomu že z italských neuniká palivo a nemusí mít ani žádný úkapový plíšek...i po měsící mimo provoz chytají na první našlápnutí...
čínské motrorky jsem měl a stačilo...první odešla baterka, pak žárovka předního světla,pak přestalo svítit zadní...samozřejmě baterka, žárovlka čínská, vzadu ve světle měkký čínský plíšek jako kontakt neustále s eohýbal...palivový kohout jsme musel nahradit českým po úpravě závitu nádrže, plasty neustále volné, utáhnout čínský šroubek znamená urvat na něm závit, protože je z papíru a ne ze železa atd...chromy po prvním dešti plné teček, sváry a lak jako kdyby to vařil a stříkal učeň...fuj...mám doma ještě 25 let starou hondu a když jí vyleštím ja jako nová, chromy, lak, najeto 40 tisíc a přesto bych se na ní nebál odjet na dovolenou na opačný kone evropa, čínhou bych do práce nejel protže bych se bál že to chcípně a já přijedu pozdě...jinak už z výroby byl rám nerovný, zadní kolo sice bylo v ose ale asi 2 cm vedle stopy předního...atd...
jinak mám ještě staré beverly a s tím se číňan nedá srovnat...Takže moc dobře vím o čem píši...já čínské motorky neprodácám, ale měl jsem je rozebrané a vím z čeho jsou...
Já prodávám všemožné motorky a svého času jsem prodal mimo jiné 3500 Babett jako jeden z hlavních dovozců. Znam osobně motorkové fabriky, byl jsem v českých, německé, italské a můj dobrý známý jezdí do čínské. Takže mohu porovnávat. A jde vždy o poměr mezi cenou a užitečnosti. Také mám Hondu CB500, je to ale uplně jiný level, nebudu porovnávat s činskou motorkou.
Netvrdím, že s Číny sem nejde šrot. Záleží prostě jak nakoupíte a v jaké cenové kategorii. Měl jste si prostě koupit Piaggio a bylo by dokonalejší a 3x tak drahé. Možná by jste i tak koupil čiňana, protože vím zcela přesně, že činská firma Jincheng vyrábí v jižní Americe skútry pro Piaggio. A na krámě mám od Jinchengu nějakou Rondu 110 a tu by jste skoro nerozeznal od Hondy Inova. Je i klidně možné, že Jincheng ty Inovy pro hondu dělá.
Jedn můj případ, před třemi roky jsem sháněl dvousimkový telefon. Tak jsem si koupil oficiálně u nás Samsung za 4000,-. Později jsem něco nakupoval na Dealxtreme a ze zvědavosti přihodil čínský dvousimkáč neznámé značky XKSSTEL. Posilají zdarma, cena byl cca 1300,-. S dotykovým dysplayem, náhradní baterkou kompatibilní s Nokii a datovým kabelem. No o milý slavný Samsung mi před půl rokem zatuhl a umřel. Zatimco číňan funguje báječně. Na druhé straně si tam někdo koupí nějakou napodobenínu kterou může akorát hodit do popelnice. A bude řvát, že všechno činské je šrot.
Je bohužel smutnou skutečností, že jako národ obecně jsme se odnaučili tvořit a vyrábět a dnes jsou Ťongové mnohem dále než my. Z nás se stal hlavně zdroj pracovní síly pro jiné národy. Byl jsem u toho, když se v jedné kolbence likvidovaly motorky. A zločinci kteří to meli na svědomi jsou dnes daleko za vodou a dokonce na Hradě.
Innova se vyrábí na tajwanu, přesto mám v plánu pořídit si jeden kousek, samozřejmě nepopírám že číňané jsou schopni vyrobit cokoliv, věřím také tomu že jsou schopni vyrobit kvalitní plechy i chromy, ale cenově to bude někde jinde...kawasaki si nedovolí vyrobit zadní madlo pro spolujezdce z milimetrového prohnutého plechu, yamasaki ano...ty motory z hondy monkey jsou okopírované dobře, jde jen o to zda vydrží těch 40 tisíc km...ale kdyby každá motorka vydržela věčnost, pro koho by pak ty fabriky chrily další a další stroje
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.