Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jsem amatér zvládnu vyměnit tlumiče?

Od: n3ss3r odpovědí: 6 změna:

Dobrý den chci se zeptat zdali je tezke vymenit podvozek a to tlumice a pruziny u BMW e46

chci si koupit sportovní stavitelný podvozek a chci si ho vymenit sam nechci davat do servisu za dalsi tisice kc diky za odpoved..

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ugovadun
hodnocení

2x

Pokuď máte stahováky pružin, nářadí a nějaké zkušenosti, tak ano. Ale pokuď se ptáte zde, tak bych to raději do toho servisu zavezl.

n3ss3r
07.08.12 18:57
hodnocení

chapu

erikch*

každý jsme to jednou dělal poprvé-chce to "proštourat" teorii a bez stahováků ani ťuk-pružina dokáže človíčka "vystřelit" z trenek-není to prča...

takjan*

Podívej se na BMWklub.cz nebo E46bmwklub.cz nebo se staň členem. Spousta informací...

hodnocení

0x

Záleží jen a jen na Vaší zručnosti a umu! nechci se chválit,ale jako zedník jsem bez rady,jakékoliv rady, zvládl vyměnit vstřikovací čerpadlo motoru T-928 z motoru na motor .

Chce to stahováky pružin a poté opatrnost Hrozí totiž velké riziko úrazu-špatně zajištěné autí,od pružin atd!

lol21*
hodnocení

0x

Bez stahováku na pružiny se neobejdeš,tam jde fakt o krk...pružina je mezi misky stlačena obrovskou silou a když se ta pružící jednotka rozebírá tak to nestažené vystřelí tak že vás to klidně i zabije...já jsem měnil tlumiče na našem prvním favoritu ve 13 letech,táta mi řekl jak a od té doby už nemám prakticky s žádným autem problém,díky němu umím docela dost věcí na autě opravit svépomocí...vše je jednou poprvé,nastuduj literaturu,tlumič si před demontáží třeba vyfoť jak je tam všechno poskládané abys to pak dal do kupy a hurá do toho...ale vážně tu pružinu stáhni,to není nějaké směšné varování ministra zdravotnictví nebo orgánů EU...tam jde o život pokud ti to vystřelí do ksichtu