Jawa nestartuje

Od: Datum: 06.08.12 20:00 odpovědí: 12 změna: 20.08.12 08:21

Včera jsem zprovoznil zapalko u jawy teda dal jsem tam jen zapalovaci pol a spojil s indukckou a hazala nadherny jiskry dneska jsem přidělal přední kolo stojánek a karbec a chtěl jsem naplnit nadrž a zkuskusil jezdit ale před tím jsem zkousel jestli hazi jiskru ale nehazi tak jsem to sel zmerit :

ze zapal.polu jde necely 1v anebo jsem spatne pochopil mereni multimetr nastaveny na 200v stridavych ukazal 00.1 a nevim jestli to bolo 10 v nebo 1v ale to je jedno za civkou to ukazalo 02.0


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: hop®
Datum: 06.08.12 20:05
 
avatar

Pokud měříš napětí na zapalovací cívce na výstupu ke svíčce, akorát si odrovnáš měřík, tam je několik (desítek) kilovoltů...

Pokud měříš na vstupu cívky, tedy od dynama, mysíš měřit stejnosměrné napětí...

 
Od: kibirad
Datum: 06.08.12 20:20
 

ja myslel že ze všech pólů jde střídavě na všech pokusech o dobíjení baterie to usměrňují

Od: hop®
Datum: 06.08.12 20:30
 
avatar

Dynamo je zdroj stejnosměrného napětí samo o sobě. Relátko pouze reguluje proud do baterie, u starších motorek přerušováním proudu z dynama, případně "zkratováním" přes výkonový odpor.

 
Od: kibirad
Datum: 06.08.12 20:33
 

jen tak ja jsm clovek neverici jedna se o jawu 50 typ 20 a tam je strid proud ne? *smich*

Od: hop®
Datum: 06.08.12 20:49
 
avatar

Aha, tak to jo, přemýšlel jsem o "dospělé" motorce, ještě jsi mne v tom utvrdil zmínkou o baterii ;)

U fíka je jako zdroj proudu magneto, které dává střídavý proud. Nevím, jak jsi měřil napětí, když Ti motor neběží, pokud jen při pokusu o našlápnutí, tak než multimetr zareaguje, tak už se motor asi netočí. Jinak, pokud máš na multimetru rozsah 200V a na stupnici 00.1, tak je to pouze 0,1V, což je opravdu málo. Může být někde zkrat v kabeláži nebo na cívce, nebo "chcípák" doleva...

 
Od: kibirad
Datum: 06.08.12 20:56
 

chcipak neni zaplej vsechny draty jse kontroloval jedine ze by to bylo tom ze na polu chybi 1 zavit ale to si maslim ze by neudalo tohle ale jak sem psal vcera to bezelo takze *sok*

Od: hop®
Datum: 06.08.12 22:42
 
avatar

Co na cívce naměříš, když ji odpojíš od vývodních drátů?

 
Od: kibirad
Datum: 07.08.12 08:21
 
to jsem jaksi nepochopil nikde tady neni zmineno neco o mereni
Od: nu*
Datum: 07.08.12 09:36
 

nevím co je zaopalovací pól, fichtl má cívku zapalovací, světelné, kondenzátor,, přerušovač, indukční cívku a svíčku a v této soustavě hledej problém...s karburátorem ani kolem to nijak nesouvisí...já to pokaždé složím komplet, tedy celé zapalování s karburátorem a pak to zkouším... píšeš něco o závitech, pokud neumíš navinout cívku sám doma, kup si jí na www.fichtlkramek.cz...

 
Od: kibirad
Datum: 07.08.12 14:34
 

kdyby jsi cetl tak civce chybi 1 zavit a pochybuji ze by dokazal 1 zavit snizit vykonost na tolik ze by nestartovalo ale jak jsem psal predvcerejskem mi to startovalo i bez toho zavitu takze nevim jestli to dela nejak civka nebo indukcka

Od: kibirad
Datum: 07.08.12 17:18
 

premyslim ze bych nainstaloval Light bezkontaktní CDI :

http://btelectronic.sweb.cz/

ale nevím nebo si myslím že s tím bych neprošel STK.

Od: watta97*
Datum: 20.08.12 08:21
 

Podle mě to dělá bud kondenzátor nebo indukční cívka mohlo by i kladívko utvoří se na něm struska a už to nejede

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.