Jak ověřit účinnost brzd?

Od: Datum: 06.08.12 18:42 odpovědí: 6 změna: 07.08.12 07:50

Dobrý den jak zjistím že přední i zadní brzdy brzdí dobře? ma nato vliv i seřízení ruční parkovací brzdy za 2 měsíce jdu na stk tak přemyšlím jestly není lepší si zaplatit 200 kč na test brzd děkuji za info renault thalia 1,4 2004


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ladaadal*
Datum: 06.08.12 18:45
 

Orientačně, pokud jsi šikovnej to zjistíš na jemným písku, ale na STK to nestačí. Seřízení ručky na to vliv nemá, ale tu kontrolujou extra. Jeď na STK, pokud bude něco v nepořádku, dostaneš měsíční známku a během té doby si to necháš opravit. Opakovaná STK stojí taky asi 150-200, takže finančně tě to vyjde nastejno, ne-li levněji.

 
Datum: 06.08.12 21:49
 
avatar

To Ladaadal-záleží na technikovi,ale závada na brzdách je nebezpečná bez možnosti odjet po vlastní ose!

 
Od: ladaadal*
Datum: 07.08.12 07:50
 

Diesel - já vím, ale měl jsem na mysli případ, kdy jedno kolo procentuelně nestíhá druhému (rafičky se nevejdou do tolerance). V takovém případě to neberou jako vážnou (stejně jako když má malý účinek ručka) a na měsíc to dají. Alespoň u nás. Jasan, že když jedno kolo nebude brzdit vůbec, tak má smolíka, ale to by snad poznal už při normální jízdě.

 
Datum: 06.08.12 19:33
 
avatar

Pokud auto netáhne při brzdění na stranu, asi bych se s tím nezabýval.

 
Od: itan71*
Datum: 06.08.12 23:51
 

*hej*Diesel má docela s technikem pravdu*hej*.Nejpohodlnější a rychlejší je na nějaké polní cestě, pokud možno co nejrovnější povrch který je prašný nejlépe krátce po dešti to je nejlépe vidět stopa po brždění.Postup je jednoduchý, rozjezd asi na 40km/hod.a prudší sešlápnutí brzdy dalo by se říct zablokovat, které kolo má kratší dráhu je na opravu, postup na ručku je stejný.Další jiný postup je někde na silnici mimo obec rozjed to na 80-100 a sešlápnout silněji brzdy ne blokovat a neohrozit ostatní,pokud táhne auto víc na levou stranu je potřeba opravit pravou a opačně do prava tak levou.Doporučuji nedržet u toho pevně volant spíš volně přidržet.Zadní je trochu horší na zvednutém heveru točit ručně kolem při zatažení ručky asi do poloviny,pokud jen trochu dře zatahnout ručku na doraz a s tím kolem by jste neměl hnout.Věřím že si poradíte pokud ne odvezte to na zkušební válce.*palec*

doplněno 07.08.12 11:17:

*ua*Děkuji za hodnocení*tuc**palec*

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 07.08.12 05:11
 

děkuji za radu budu opatrný a když tak navštivím STK pokud bych si nebyl jistý

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.