Svíčky na plyn

Od: Datum: 04.08.12 09:31 odpovědí: 12 změna: 04.08.12 16:29

Dobrý den mám v autě namontovaný plyn. Chci si koupit svýčky určené na plynový pohon Brisk Silver DR 15YS. Máte zkušenosti s těmito svíčky? Případně kde najdu recenze? Děkuji.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: itan71*
Datum: 04.08.12 11:09
 

*ua*Dobrý den,měl jsem taky už auta na LPG ale vždy jsem se zeptal servisáků kteří se tím zabývají, každé auto má jiné svíčky a záleží i na LPG kdo ho vyrobil.*palec*

 
Od: des*
Datum: 04.08.12 11:12
 

Používej ty co máš předepsané na benzin,je to naprosto jedno.

 
Datum: 04.08.12 11:27
 

Do motoru patří svíčky, které předepisuje výrobce auta. A je jedno jestli se jezdí na plyn a nebo benzín. Sám jezdím na LPG a originální svíčky fungujou bez problémů.

 
Od: cepagis*
Datum: 04.08.12 11:42
 

Dovolím si s některými rádci nesouhlasit.

Má zkušenost s Felicií 1.3MPi a polským Elpigazem. Po 3 letech bezproblémového provozu najedou při provozu na LPG auto občas střílelo do sání a to s takovou razancí, že to ničilo vzduchový filtr, ohebnou hadici k němu vedenou, dokonce vylítlo i víko filtru. Nakonec jsem se s tím naučil jezdit, ale další problém - auto nedrželo volnoběžné otaáčky, bylo jedno či na studeném či zahřátém motoru, prostě + 1000 otáček na volnoběch nebyl problém. To už bylo horší, zejména na křižovatkách vedle lepších aut či motorkářů jsem vypadal jak blbec, který s nimi chce závodit

Měněno téměř vše, co by s tím mohlo mít něco do činění - dvakrát šktící klapka, ŘJ motoru, lambda sonda, čidlo teploty, zapalovací lišta, samozřejmě svíčky... zkoušeny dva servisy, oba mi řekly, ať jsem rád, že to jezdí a nechím to být...

No a nakonec vyměněno za svíčky pro LPG, de facto náhodou... a problém ihned vymyzel... Kamarád, automechanik, který to měnil, to vypráví jako historku ze života. Svíčky za pár korun a já kvůli tomu skoro rok střílel do sání a houpal v otáčkách...

 
Od: des*
Datum: 04.08.12 13:28
 

No nechci se hádat,ale za 3roky provozu,jsi musel mít svíčky už docela šunky,žejo?A když mi začne flákat do sání,tak jsou ty svíčky až na prvním místě.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: cepagis*
Datum: 04.08.12 13:40
 

Právě že svíčky byly měněny, to tam píšu

 
Datum: 04.08.12 13:37
 

Tak já mám najeto s 1.3MPI LPG 150tis km s originálníma DR15TC, které měním po cca 50tis km a nikdy mi to nestřelilo do sání. Mám přisávaný systém Bingo M. Takže problém není ve svíčkách jako takových.

Máte špatně seřízený systém LPG. Vyděl bych to na ztvrdnuté membrány v reduktoru, které pouští plyn do sání více při zavřené klapce, což má za hromazení plynu v sání a následně střílení do sání při otevřeném ventilu a hození jiskry.

 
Od: cepagis*
Datum: 04.08.12 13:42
 

Servis LPG také byl, včetně výměny membrán Jinak problém nastal po cca 60tis. od montáže LPG.

 
Datum: 04.08.12 14:45
 

V každém případě nezdá se Vám divné, že 60tis km to jezdí na obyč. svíčky normálně a pak už ne. Z toho lze dovodit, že svíčkama to není. Závada je někde jinde.

doplněno 04.08.12 14:47:
V každém případě Váš kamrád automechanik není moc odborník, když zkouší jen tak vyměnit lambda sondu, čidlo teploty. To nedokázal diagnostikovat např. přes VAG?
 
Od: cepagis*
Datum: 04.08.12 15:02
 

Závad bylo víc, začalo to nenastartováním, vadné palivové čerpadlo. Po rozchození to jezdilo, ale houpaly otáčky a občas to střílelo do sání. Na diagnostice to bylo, dokonce v autorizovaném servise. Diagnostika nic nezjistila, ono taky Felda zase tako moc prošpikovaná elektronikou není. No a po roce byly vyměněny svíčky za "plynové" - přijel jsem tam, houpalo a střílelo, vyměnily se pouze svíčky a najednou to nehoupá a nestřílí... dělali jsme to venku před garáží, byl jsem u toho, s ničím jiným se nehýbalo, utahováno momentovým klíčem stejně jako předtím. Kdybych nezažil, neuvěřím... Tak se prosím napříště navážejte do vlastního mechanika, OK?

 
Datum: 04.08.12 16:12
 

Já žádného mechanika nemám, jsem si vlastním mechanikem.Mým oborem je sice spíše elektrotechnika, ale auta mám jako koníček. Felicia MPI už má vcelku propracovanou řídící jednotku. Lze logovat i za jízdy hodnoty ze všech čidel. Diagnostika není jen připojení a vypis chyb. Je to kontrola hodnot předávaných z čidel.

Takže pokuď by bylo vadné čidlo teploty, tak to musí odhalit přes VAG a nebo mu stačí i obyč. multimetr, aby byl schopen rozdnout, zda je v pořádku a nebo je vadné. Bohužel dnešní opraváři automobilů spíše vyměňují, než opravují.

 
Od: itan71*
Datum: 04.08.12 16:29
 

*vtip*Měl jsem podobný problém jen jsem měl Chrysler Voyager Grand 3.3 LPG z r.v. 96*palec*

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.