Nejste přihlášen/a.
polepším si s jizdnimi vlastnostmi a spotřebou když ted mam felicii combi 1,3 MPI 50 kw spotřeba 9 litru, vím je to asi moc, ale nejakse mi to už enchtělo seřizovat aby jezzdila za klasickejch 7,5
chtěl bych octávii s 1.2 TSI rád by jsem 1.4 TSI ale je o něco dražšší a já sem dost omezený financema, moje výbava zní: klimoška,elek okna,tempomat nic víc nepotřebuji
A co předjiždeni a 1,2 tsi? tam spotřebu neřešim tam zaleží co nejdřive předjet vozidlo před vámi.
Prosim nepiště mi že auta lepší za tudel a tudle cenu, já vím že jo, ale potřebuji si rozmyslet než přijde na trh Rapid s timto motorem, pak se budu rozhodovat jestli rapid nebo starší octavia
octavia ma ´77kw a 6 rychlsoti a rapid to same, ale má ještě 63 kw verzi z 5 rychlostmi
1.2 TSI - pružný ,tichý a úsporný motor stále ovšem poruchový,kolem 15 000 najetých km po startu začne vydávat kovový zvuk, kdo to ignoruje tak v 25 000km se motor zastaví uplně - nepomáhají ani odolnější vyměněné řetězy , bohužel vysoké torzní kmity mají vliv na lehoučkou mechaniku.
Při vysoké rychlosti navíc chladí malý katalyzátor pouze obohacování směsi , čímž je spotřeba daleko vysoko od udávaných parametrů -
prozatím je zlatá 1.4 16V
Nechci tě sklamat,ale ve spolehlivosti 1,3MPi a 1,2TSi jenoznačně vede 1,3MPi...odolný jednoduchý motor který najede statisíce kilometrů a jediné co může selhat je těsnění pod hlavou nebo termostat za pár kaček
1,2TSi má strašně poruchové rozvody,známému to selhalo už po 30 000km a oprava byla,jelikož už bylo po záruce hodně drahá...naproti tomu znám taxi favorita(prakticky stejný motor co ta felicie),který má najeto bez GO motoru 780 000km a stále jezdí na kšeft,co jsem se s borcem bavil tak jediné co se kdy na motoru měnilo byl rozdělovač který s motorem jako takovým ani tak moc nesouvisí
Takové motory jako je 1,3MPi nebo dejme tomu 1,4 16V nebo 1,4MPi z fábií už jen tak z vůle samotných výrobců nebudou...automobiový průmysl se musí točit a točit a tomu velká výdrž nenahrává
dobře, tak když by jsem rok ještě počkal už by jsem měl na octávii s 2.0 TDI CR 103 KW, To už snad bude pohodě ne? mel ji koupenou známej v roce 2005 (tehdy to byl ještě PD) a odešli mu vstřiky, opravil to s posledních našetřených penez a pote mu asi po pul roce praskla hlava,následne na to na internetu se dočetl že tyto motory s tim trpí, a tak to radši prodal, a koupil, 1.9 tdi 77 kw a tu má doted bez jedinýho prblemu, snad jen brzdy, a pravidelný servis na tom dělal
aa za kolik bych tak jezdil z 2.0 TDI jezdim do těch 150 km/h ale vetšinou tachometrových 140 podíl dalnice,okresky, a mesto jsou tak zhruba na stajný urovní, jezdim kratši cesty 18 km do práce a 18 z práce,par výletů, ale taky občas jen po vesnici
což by mi asi nafták na jednu stranu nepoděkoval
chtěl by jsem něco ze spotřebou do 6 litru nevim při tomto mem stylu který motor do octávie nejlpší vzít
Proč myslíš že ti vstřiky neodejdou? Na 2.0 TDi
Bud 1.9 TDi nebo 1.4 16V . kup si co chceš - když nevíš na co tam máš tu žlutou linku . (...)
Buď 1,9 TDi,to je dobrý motor,nebo jak radí kolega ten 1,4 16V benzín taky není k zahození...ostatní ve škodovce za moc nestojí
Ještě taky dobrý motor je 1,9 SDi ve fabiiích...ale jak říkám,ostatní za moc nestojí,HTP TSi 2,0TDi se vyhnout obloukem
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.