Vykuchání katalizátoru - hrozný zvuk

Od: Datum: 03.08.12 09:26 odpovědí: 12 změna: 05.08.12 21:30

Dobrý den,

vysypal se mi katalizátor na starém vozidle, tak jsem jej rozřízul vysypal, zavařil a vložil zpátky.

Nyní to v něm huší jako v hrnci. Neporadil by mi někdo jak se zbavit toho "kastrolového" zvuku?

Jak to upravit?

Děkuji


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ar*
Datum: 03.08.12 09:59
 

Pokud nebudu řešit samotnou funkci katu, tak ho proste vyhodit a místo něj dát trubku jako mezikus.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: velner
Datum: 03.08.12 10:16
 

Ano to je dobrý nápad, jak to však udělat aby ten katalizátor tam byl alespoň opticky vidět ale ve skutečnu tam nebyl? Jak do něj navařit nějakou tu trubku?

Datum: 03.08.12 10:22
 
avatar

tak nechat původní kryt katu a do něj navařit trubku

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 03.08.12 13:22
 
avatar

a dokonce se tvrdí,že to auto pak jede lépe a s menší (o trochu) spotřebou!A na E prý pak nic taky nezjistí!

 
Od: velner
Datum: 03.08.12 10:36
 

Bude se to velmi spatne do toho katu varit, jak to udelat?

Od: ar*
Datum: 03.08.12 16:46
 

Dělá se to tak, že se u katu uříznou příruby, prostčí se katem trubka, tělo katu se na trubku navaří a pak se přivaří příruby. příruby je lepší si neprve chytnout pod autem přímo na výfuk, "heftnout" kat, pak vyndat a zavařit. jinak ba tam nemusel dobře sedět.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: itan71*
Datum: 03.08.12 22:59
 

*vtip*Já osobně bych to neřešil a koupil na vrakáči a na emisích to pozná osobní zkušenost*mala*

doplněno 05.08.12 18:37:

*hej*Když si někdo tady myslí že to na E nepozná tak tam asi nikdy nebyl nebo tam má známé a auto tam nemá ofiko*blee*.Na STK zase pozná že byl kuchaný a kdo z Vás má licenci na opravu katíku.*ua**tuc*

doplněno 07.08.12 14:06:

*ua**tuc*Děkuji za hodnocení*placni**palec*

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 05.08.12 20:19
 
avatar

Nevím jak které motory a modely aut,ale co jsem vyčetl, tak je to běžná oprava u starších passatů (dokonce na to byl v autohitu či SM návod jak na to) a údajně je to taky běžné v BX19 TRI,GTI ,16V atd a na xantiích.Údajně jsou potom E lepší a spotřeba nižší .Tak nevím.Ale každopádně kuchat Kat pokud se nevysypal je blbost!

 
Od: velner
Datum: 04.08.12 08:51
 

Zkusím to udělat jak píše p. @ar

děkuju

Datum: 05.08.12 19:29
 
avatar
Zkusit to můžete, myslím, že je to škoda námahy! Při EK přístrojem měří účinnost katalyzátoru, teda množství emisí pomocí lambda sondy. Funkce katalyzátoru je vysvětlena např. na http://www.autorubik.sk/techn…zi-a-ako-funguje-katalyzator/
 
Datum: 05.08.12 20:31
 
avatar

on kat bohužel postupně přestává plnit svou funkci-dříve se udávalo cca.100 000 km-jenže to bylo ještě za éry platiny.,paladia a dalších vzácných kovů...,dnes,kdy je v katu nejdražším kovem legovaná ocel a drahé kovy nahrazené keramikou-které stačí jeden kámen trefený akorát do katu apod. a... je po keramice(a tím i funkci)-a myslíte,že by na emisích "vyřazovali" technici všechny auta,která neplní normy...?!? Takovou technickou (STK) by mohli velice rychle zavřít,jelikož jako vše je to byznys-oni provozovatelé(soukromníci s atestem Dekry) žijí z množství zákazníků,kteří tam u nich technickou absolovují-a pokud by tam dělali moc "pakárnu",tak se to velmi rychle rozkřikne a je po zákaznících...O ničem jiném to "měření" není...,taková je realita v ČR...

 
Datum: 05.08.12 21:30
 

A když tam jsem osobně a vidím na přístroji hodnoty? A jsou naprosto OK?

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.