Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
měl bych dotaz, jak nejlépe zabezpečit airbag proti vystřelení. Mám teď na zkoušku volant s Felicie ve Favoritu, takže airbag není připojen a odmontoval jsem i ten drátový propojovací věnec.
Nevím totiž, na jakém principu dochází k odpálení patrony, jestli je tam tavný drátek nebo stačí i statická elektřina a letí? Zase si říkám, že musí rychle zareagovat, takže tavný drátek asi ne, nebo jo?
Zatím mě napadlo zezadu airbagu konektor přelepit hliníkovou páskou a tak propojit oba vývody s kovovým pláštěm podobně, jako se ochraňují v alobalu součástky CMOS.
Zná někdo princip bagu a má nějaký nápad? Dík ![]()
Funguje na elektrický impuls. Ale kamarád s ním jezdí ve favoritu už druhý rok a konektor mu jen volně "vlaje" pod přístrojovkou. Takže se není potřeba samovolného vystřelení bát
Přelepení asi bude dostatečná ochrana ![]()
Takže jen 12V odpaluje roznětku? To by bylo super. Nevíš, jak vyřešil sloupek? Zatím tam mám jen redukci tisícihranu a samotný volant. Asi dám sloupek krátky s posledních Feld komplet. Jen se ptám, jestli to nemá nějak jednodušeji řešeno.
doplněno 02.08.12 19:40:Ještě bych měl technický dotaz pro všechny, ten airbag normálně letí skrz ten plast, že ho naštípne a vzniklou štěrbinou vybalí vak?
přesně tak-bez impulzu el.energie pytel sám nic neudělá-a to pouze přívodem kontaktní jednotky-což je ten vodící kovový koužek s oranžových "zadloubávacím" konektorem...jinak pytel při aktivaci(stlačená směs dusíku a nevím přesně už jakého plynu-švára kdysi dělal v Takattě-což jsou výrobci airbagů) silou exploze překoná v poho onen krycí plast-a to i kdyby nebyl perforovaný(resp.hodně zeslabený v místě následné případné praskliny při aktivaci...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.
