Nejste přihlášen/a.
Obávám se, že nezbude, než zaplatit - a přístě důkladně číst, zda to, co podepisujete, je shodné s tím, co chcete... Za 3.000,- to není tak drahé, jak sama píšete, nehodou se přehlédnutí mohlo výrazně prodražit.
Zkuste se s "pánem" pojišťovákem domluvit na jeho spoluúčasti, domnívám se ale, že to neprojde...
Záleží, jestli máte ještě auto pojištěné i té samé pojišťovny dnes. Pokud ano, obraďte se na vedoucího pobočky s tím, že Vám pán, který s Vámi sepisoval pojištění podvedl a nepojistil tak jak měl. Pokud to nepomůže, obraďte se na jeho nadřízeného. Nám se to povedlo a pojišťovna vše řešila sama. Je to běh na dlouhý čas, ale můžete být úspěšný. Jen nezapoměňte vše napsat i komoře pojistitelů. Ty to sami řešit nebudou, ale můžete je požádat o prodloužení doby splatnosti penále, než si vše vyřešíte s pojišťovnou. Nebo prostě zaplaťte a pak požadujte náhradu škody na pánovi, který s vámi pojištění sepsal. Jak píšete, je logické, že jste chtěl pojistit od data sepsání smlouvy a ne až za dva měsíce.
Může být důležité jestli pojistné odpovídalo době od 9.10.2012 nebo od 9.12.2012 - pokud to je od října, tak to může být důkaz že 9.12. je překlep a zároveň důkaz že ten překlep je chyba pojišťováka. Pokud nebylo pojištěné, tak je třeba zaplatit ty 3000,- a vymáhat to po pánovi co udělal chybu. Těžko se ale bude dokazovat, pokud se bude cukat tak se z toho vykroutí.. Měla jste smlouvu zkontrolovat-příště si dejte pozor, at kvůli chybě pojišťováka zase nemáte problémy... Určitě by se k tomu měl postavit jako chlap a s omluvou to okamžitě zaplatit za vás, ale podle jeho chování tipuju že se bude chtít vykroutit... V každém případě máte štěstí že jste nebourala, pak by mohlo jít o velké problémy např. dluh pár miliónů = prakticky podělaný život...
Aha, tak je to trošku jinak. Pan v pojišťovně nám při uzavírání nové smlouvě sdělil, že můžeme přejít s povinným pojištěním do jiné pojišťovny s tím, že nám napíše papír, ve kterém žádáme původní pojišťovnu, že chceme zrušit pojištění z důvodu změny vlastníka vozidla a jako přílohu dal zelenou kartu. Odeslalo se to doporučeně. Původní pojišťovna to akceptovala a za 4 dny nám přišel dopis, že pojištění tímto dnem doručení končí. Vypočítal mi zbývající pojištění za 2 měsíce a ty nám formou složenky zaslal. Ale pokud jsem si prostudoval možnosti výpovědi smlouvy, tak pokud zvolím změnu vlastníka, musím k žádosti přiložit kupní smlouvu + záznam z velkého techničáku, ve kterém je vyznačeno, že se změnil majitel. A tohle už pan zprostředkovatel už s námi neřešil. Takže si myslím, že to není tím, že by se pán spletl, ale že to ukončení nebylo řádné se všemi náležitostmi a tudíž systém automaticky nastavil počátek nového pojištění až o 2 měsíce později. Nebo ne?
doplněno 02.08.12 14:58:A když se na to tak mrknu zpětně, tak pan zprostředkovatel měl zvolit možnost výpovědi 6 týdnů před výročím uzavřením smlouvy. Bohatě by byla splněna lhůta 6 týdnů, kdy se musí odeslat žádost o výpověď a bylo to vcajku. Sešel by se rok s rokem a ze zákona na to má každý pojistitel právo.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.