Jawa 25 netahne

Od: Datum: 13.12.12 23:10 odpovědí: 7 změna: 14.12.12 17:16
avatar

Zdravim

Mam takový problem jel jsem nedavno na fichtlikovi a z ničeho nic se zadusil a chcípnul to nešel nakopnout vubec tak jsem poladil předstih a odtrh a sice se nakopne ale nemá sílu dokáže popvézt sam sebe a když na něj sednu tak postupně chcípne a k tomu se nedá vytočit na plnej knedlík protože se začne dusit přemýšlel jsem čim by to mohlo být ale na nic mě nenapadlo taky že jsem fichtla nikdy pořádně nerozebíral ... proto jsem to hodil sem :)

Děkuji za pomoc a rady


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: hop®
Datum: 13.12.12 23:17
avatar

Hele, Davide, pro začátek si ujasníme o čem se chceme bavit. Co je Jawa 25?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.12.12 23:25
avatar

Pardon já jsem se přepsal :)

Je to jawa 50 typ 21

Od: hop®
Datum: 13.12.12 23:43
avatar

Jo, jednadvacítku, to už trošku znám ;)

Jestli jsi poladil elektriku (a dobře). tak zkusit poladit karbec - vyčistit, zkontrolovat, nastavit hladinu. Potom juknout na vejfuk, když je přiucpanej tak to dělá zajímavý věci, stačí sundat tlumič z kolena a zkusit. No a jestli to neklapne, tak jsou možná v háji ložiska, gufera a tak, to už je pak na generálku...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.12.12 23:33
avatar
Java 25 byl klasický červený jednosedadlový pařez že jo .
Tipoval bych chudou směs. Když dáš plnej tak ti to do směsi kam už tak jde así málo benzínu pustí ještě víc vzduchu a tím pádem se směs ještě víc ochudí a zdechne ti to. Prohlídni trysky. ventil benzínu a pak možná ještě sitko v nádrži ( je součástí ventilu musíš ho kvůli tomu vyndat ).
doplněno 13.12.12 23:39: Tak java 21 je klasika bez oplechováni. Nevadí diagnóza je stejná.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.12.12 17:16
avatar

Totak-Jawa 25 neexistuje tak nepleť další.To co myslíš jsou jawy 550 a 555 kapotovaná jednosedadlová a zadní nekapotované kolo -Pařez) ,pak nasledovala jawa O5 a až poté další -21(bez plechů) ; 20 s plechy a jiným stupačkovým (nižším) křížem a naposledy 23 Mustang.

Osobní zkušenost-když jsem vyladil tak ,že chytl nadrc,tak jel hůře,špatný výkon.Když chytal hůře,tak jel jak z praku.

doplněno 14.12.12 17:19:

V první řadě zkontroluj jak jde benzín a udělat to co se radí v První odpovědi.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.12.12 06:05
avatar

Můstek na svíčce...?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.12.12 08:46
avatar

Já bych to viděl na hlavní trisku v karburátoru, nebo ucpaný výfuk. Pokud není vykuchaný, je na konci tlumiče taková přepážka s dvěma trubičkami a ty se občas ucpávaly. Přepážku vyndat a zahodit. Hlučnost se nijak výrazně nezvýší.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.