Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chtěla jsem požádat o radu, jak postupovat v následující situaci. Minulý rok jsme měli nehodu s vozem, které si můj manžel Španěl přivezl ze Španělska, naboural nás taxikář, který neměl povinné ručení. Věci se ujala Česká kancelář pojistitelů, která vše předala pojišťověa allianz. Do věci se vložila španělská pojišťovna MAPHRE, a pověřila své zastoupení KOOPERATIVU.
Auto v hodnotě přes 500 000 bylo opraveno za 400 000. Po více než roce jsme chtěli auto prodat a v bazaru nám bylo řečeno, že auto je v registru vedeno jako TOTALNI ŠKODA. Ani jednou nám nikdo neřekl, že by mohlo jít o totální škodu - protože v tomto případě bychom nárokovali výplatu celkové hodnoty vozu od španělské pojišťovny.
Nevíte, kdo zadává do registru informaci o totální škodě na vozidle? Je to pojišťovna nebo servis? Nemají povinnost o tom nejprve uvědomit majitele vozu a zeptat se, jestli nepreferuje opravu?
Děkuji moc za pomoc, jsem už uplně zoufala, neboť z auta v pul milionové hodnotě máme najednou neprodejný vrak
Bara Maroto Alvarez
bhorska@yahoo.es
ta hodnota se špatně prokazuje, ceny aut dnes padají a padají, a auto pořízené za půl milionu po zakouení a vyjetí z areálu autosalonu lze prodat tak za 470 tisíc, možná jen za 460...
Vám musí být podle zákopa urazena skutečný škoda, jakékoliv krácení které nemá oporu v zákoně je protizákonné, nechápu proč se neobrátíte na tu kooperativu a nepožádáte je o vysvětlení, případně proč nevysvětlí vše ČKP...
Můžete se o rozdíl soudit s taxikářem, v tom Vám nic nebrání...jen musíte mít podloženo, jaká je skutečná hodnota auta, ne OBECNÁ CENA, se kterou kalkulují pojišťovny...nemáme totiž OBECNÁ auta, ale konkrétní auta v konkrétním stavu, a ten se kus od kusu liší...takže opět znalecký posudek který by to vyčíslil...pojišťovny nemají zájem řešit skutečnou škodu, mají snahui jažd=ého ojebat...jako výsoledek konkrurenčího boje o nejnižší ceny povinného ručení...
ona problematika tzv.totálek je vcelku záludná v tom,že přesně taková auta(totál bouračky) slouží jako levný zdroj jednak dokladů a jednak komplet ŘJ a zabezpečení,které se "implantují" na ukradené dvojče oné totálky...,jinými slovy-každý kdo se kolem aut pohybuje,moc dobře ví,že v 95 % případů se to takhle dělá a neopravuje...,proto v systému pojištoven(celá Evropa),kam má každý šikovnější bazarista přístup,pozná že to "zavání" a už preventivně od toho dává ruce pryč-takže jedině osobní přímý prodej přes inzerci-ale s pravdou ven-ona většina lidí,mechaniků atd.pozná už pohledem na zvedáku ,že auto bylo bořené-a to i při sebelepší opravě-prostě když vím kam a na co a jak se mám koukat-poznám to...nikdo ani v servise neudělá takový svár jako robot v továrně(on totiž jeden ten robot stojí třeba 2 mil.Eur)...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.