Vybíjení akumulátoru za 14 dnů

Od: Datum: 29.07.12 22:30 odpovědí: 4 změna: 29.07.12 23:10

Zdravím,na Favritu se po čtrnáctidenní odsávce ůplně vybije akumulátor , po nabití se alternátor projevuje jako plně funkční při vyšších otáčkách světla přidávají na intenzitě.Poslední dny mě také při zvýšení otáček motoru začalo hvízdat autorádio.Děkuji za radu.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: des*
Datum: 29.07.12 22:43
 

Mně se to nezdá.Pokles,nebo zvýšení otáček by nemělo být znát.To dělalo dynamo.Po nastartování alternátor dodává v celém rozsahu otáček stálý proud.Takže,může být špatná baterie-jak je stará?Nebo alternátor,špatné buzení,odřený uhlík.Ovšem taky může být navěšeno na alt,tolik spotřebičů navíc,že nestíhá dobíjet.

 
Od: mowla*
Datum: 29.07.12 22:47
 

Buďto odchází aku (je v něm dost vody?) a nebo máš někde zkrat.

Zkus třeba na dalších 14 dnů odpojit (+) - pokud nejezdíš, jestli bude aku opět vybita, pokud ne, vysleduj, kudy se vybíjí (může to být - za vlhka, případně i průrazem kabelu).

 
Od: ar*
Datum: 29.07.12 22:52
 

To že se světla malinko "rozzáří" při zvýšení otáček motoru, je naprosto v pořádku. Podle toho hvízdání v autorádiu by to mohla být poškozená diodav alternátoru. Jediná možnost je proměřit alternáor

 
Datum: 29.07.12 23:10
 

Jaký model Favorita? Do roku 1991 měli s dobíjení problém všechny (tedy při volnoběhu). Pak se zmenšila řemenice a přidalo se tak při volnoběhu na otáčkach altu. Alt nepodává plný výkon při minimálních otáčkách.

Dokonce do r.v. 1991 při nastartování bylo potřeba ještě pak prošlápnout jednou plyn na 1500, aby zhasla kontrolka dobíjení a alt se nabudil.

Od 1993 s drážkovýma řemnenicema neměli vůbec problémy.

Mě hvízdalo jen rádio opravdu staré, která mělo dva čudlíky a kazeťák. Co tam mám starý Blaupunkt (r.v. 1993), tak to rušení už nepřenáší a nehvízdá za jízdy.

Pokud je baterka nabitá (nabíječkou) a při 14 dením stání je mrtvá, tak je někde nějaký spotřebič trvale zapojen, nebo je baterka KO.

doplněno 29.07.12 23:12:

Chtělo by to změřit, kolik je na alternátoru napětí při zvýšených otáčkách, zda tedy dobíjí. Pak teprve novou baterku (jinak by brzo odešla i ona).

Ohodnoceno: 1x
 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.