Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nové auto

Od: dieselpower* odpovědí: 13 změna:

Dobrej chlapy, potřebuju poradit, tdkon vlastnim felicii 1.3 MPI 50 KW tak nějak mi výkon atd stačí ale pouze po rovině o to nejde jde o to žeje to starý, boim se ruznýchg časti že sou starý aby neco enkde neulitrlo atd, rád by jsem si koupil novejší auto moje hranice je do 100 tisíc 50 mam a 50 si na ni budu muset pujčit, práve na ten výkon by sem měl zájem o fábii 1.9 TDI 74kw nafta ale nevím jestli je dostatečne spolehliva, a jestli se nějaká solidní fábie sežene s timto motorem do 100 tisic, je jich tu dost po netu ale nekterý but maj holou výbavu a nebo zase si myslim stočený tachometry, kolik by měla mít maximálně nejeto takováto fabie z naftou, aby jsem do toho nevrážel peníze? :) feldu jsem koupil ze 115 tisici a mam an ni najeto 172 a za tu dobu jsem na ni krome filtru a jednej baterky a jednech destiček nemusel vubec šáhnout ;)
samozřejmě po koupi počítám u nafty z rozvodama a vymenou olejem, a kolik cca žere má nekdo zkusenosti? jak dlouho si budu zvykat z benzinu na naftu?

popřípadě jaký jiný auto by jste mi za tudle cenu od škodovky doporučily :) pokud možno rád bych naftu kvuli spotřebe, za rok najezdim 25 tisic, vetšinou 18 km do práce a z práce občas delší vejlety a dvakrát do roka dovolená ;)

doplněno 28.07.12 20:28:

ještě doplnim mam combíka felicii,a jedinej kombik který se mi nelíbi je jedničková octavia, jinak jakýkoli auto beru ;)
a nebo nebylo by lepší si pujčit místo 50 tisic 150 a vzit třeba 2 octávku a nebo ještě chilku počkat na rapida?

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

No vidíte a přitom lepší auto v dieselu (tedy pokud jde o škodovky), než je jedničková Octavia už neseženete. Je to nezničitelný auto, který nerezaví.

Musíte požítat s tím, že 95% dieselových škodovek pod 100000 Kč budou olítaný šuplíky se stočenými tachometry, zralé na plno investic. Trváte jen na Škodovce?

Jinak s Octávií II. TDi 74kW jsem jezdil hodně a za mě auto úplně v pohodě. S Fábií TDi zkušenosti nemám, ale myslím si, že to bude zase případ trpící přední nápravy od těžkého motoru, jak je u škodovky zvykem u menších aut.

Navíc si nejsem jistý, jestli s vaším nájezdem je dieselový motor úplně vhodný...hlavně ty krátké jízdy do práce - v zimě ten motor budete trápit a náklady na údržbu se časem dostaví v plné parádě.

dieselpower*
hodnocení

ano trvám na škodovce, u nás vrodině nikdy jiný nebylo než škodovka :) a nechci to měnit :) a co myslíte motory TSI? byl bych možná schopen sehnat nějakech 170 tisic za co už se dá sehnat jetá škoda fabia II s 1.2 tsi, myslíte že by to jezdilo dobře? ale spolehlivost je asi na tak krátkou dobu motoru těžko odhadnout že? :(
ale jinak mluivl jsem o jedničkový octávii v combiku :) krátkou nebo jak to říct bych si klidně koupil, a to by ste mi doporučil přesněji jakou? :)
co ještě kobinace benzinaku předeláná na biothenol taky to trochu uspoří prej nevim ;)

doplněno 28.07.12 22:52:

ještě bych rád doplnil moje nejčastější rychlost je 110 - 140 na dálnici tak aby to tudle rychlost umělo udržet ve stopání :) a na okresky bych potřebaval něco co sešlápnu a vystřelí z feldou to je občas problem něco předjed :)

 

solenza*
hodnocení

0x

S tímto nájezdem za rok a navíc na krátké vzdálenosti bych volil auto na LPG. Proti naftě má výhodu konstrukčně jednoduššího motoru, lepší startovatelnost v zimě, rychlejší zahřívání motoru, a levnější provoz.

Asi tak, pokud trváte na škodovce, bude pro Vás nejlepší LPG. I když Váš argument s tradicí úplně nechápu - marketing Škoda Auto si přesně takhle vychoval populaci, která je ochotná kupovat předražená auta. Já proti škodovkám nic nemám, ale za podobný peníze se dají koupit mnohem zajímavější auta.

S motory TSI nemám osobní zkušenost - motoristické časopisy jim dělají celkem dobré reference, ale podle mě vše ukáže až čas.

dieselpower*
hodnocení

no nejde o to předražení me jde i o vzhled a hlavne ov zhled interieru, a to škodovka má podle mého názoru velmi dobré, jako lepší já vidím jaguára xf, mercedes třidy E nevim tžřeba se mílím ale nejhorší vzhled interieur pro mě měl a zatim pořád má ford focus to byla pro m tragedie co vymyslely každj má al jinej názor :)
jiank co by ste mi doporučil za auto? budu rád za typy a třeba m ěnavedete na jinou myšlenku :)

jinak ty co sem výše jmenoval bych si nechal líbit ale boužel jsou mimo moji kalkulaci :D ;)
pro doplnění hledám dobrý auto, spolehlivý,s nízkou spotřebou (5- 6) litru a musi to byt pro 5 lidi (smozřejmě více mene do auta lezem 4 ale v nouzi se hodí to 5 sedadlo ;) a kdyby ste byl tak hodne dat mi více typu včetně motorizace děkuju moc :)

doplněno 29.07.12 00:05:

možná sem zvlaštní ale dokonce s emi nelíbí interiery ani BMW

Audi je na tom už docela dobře ;) ale ty náhradni díly na tydle auta*ee*

008*

No a zase vidíte...např. Ford Focus II. 1,6 je podle mě dobré auto. Ca cenu Octavie stejného ročníku máte mnohem vybavenější auto s mnohem lepšími jízdními vlastnostmi...a u téhle řady bylo provedení interiéru normální.

Já mám dojem, že máme trochu odlišný vkus na auta a necítím se na to Vám nějaké doporučovat...třeba se někdo z kolegů přidá:)

dieselpower*
hodnocení

koukám :) pokoukuju i po ford mondeo 2006 myslim je to před předposlední model ;) ale zase za 180 už bych sehnal penou octávku no nevím , je to složitý :) je to složitý já asii, a francii teěř zavrhuju jdiné pekné je mitsubischi Lancr to je pekné ;) no uvidíme pak se kdyžtak ozvu co sem si nakonec vybral, ale dali ste mi do hlavy brouka s tim malým nájezdem a trapením motoru :*nevi*

008*

To je blbý, že zavrhuješ Asii, Japonci dělaj jedny z nejlepších aut. Nebo aspoň dělali..

dusivk

Za stejnou cenu, jako dieslovou oktávku seženeš dieslové mondeo o rok mladší, větší a lépe vybavené. Vím, o čem mluvím. U mondea nemusíš měnit rozvody, zato u všech starších dieslů vstřiky, pak čerapdlo. Ber ten focus 1,6 16V benzín a máš klid. Zejména na kratší trasy. Opět vím, o čem mluvím, mám oba :))

dusivk

No ale vysvětlujte to škodováckému fanatikovi ;)

jdukolem

 

hodnocení

0x

Nezavrhujte nic, v dnešní době už se nedá říct, že je něco vyloženě špatné auto, jak tomu bylo ještě před patnácti lety. Tedy, bavíme-li se v okruhu nějaké určité cenové kategorie.

na automobilovém trhu je tak úžsná konkurence, že si nikdo z výrobců ani nedovolí vyrábět šuplata.

Navíc korejci šli za poslední léta s autama hodně nahoru - změnili od základu přístup ke kontrole kvality a k marketingu evropského trhu.

Koupil by jste si v devadesátých letech například Kiu, Já ne...

A teď, Kia Ceed je už několikrát za sebou na vrcholných mstech žebříčků prodejnosti, bezpečnosti a kvality.

Jen chci aby jste se pokusil přemýšlet i jinak.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]