Nejste přihlášen/a.
Forman stříkačka nechce startovat, Elektrika je v pořádku, jiskra je dobrá. Po odkrytí vzduchového filtru jsem zjistil, že tam asi nejde benzín. Má někdo typ kde je chyba? Zítra začnu od čerpadla v nádrži. Ví někdo co všechno je ještě potřeba prověřit a přes kterou pojistku je palivové čerpadlo zapojeno? Dík
skoda.panda.cz/... Poznáš to když odpojíš hadičku ke karburátoru benzínovou a zapneš klíček pokud funguje čerpadlo vyteče s hadičky benzín .
Stříkačky BMM (SPi) tedy rok 1993 - 1994 mají všechny relé a pojistky pro motor v motorovém prostoru za nádobkou s aktivním uhlím (strana řidiče pod motorkem stěrače).
Je tam pojistka čerpadla, ŘJ a jedno relé.
Do pár kousků se montoval i imobilizér. Buď podomácku, což bude horší najít (většinou skrytý spínač v palubce vespod) nebo originál vedle spínačky takový kulatý s hranatým otvorem a 3mm LEDkou.
Palivové čerpadlo musí být slyšet, že zavrčí při otočení klíčkem po delším klidu (nasaje až ke vstřikovací jednotce).
Za nádobkou je taky starý typ konektoru pro diagnostiku VAG-COM OBD
doplněno 27.07.12 00:29:Měřil bych napětí na konektoru čerpadla. Pod zadními sedačkami je servisní deklík pod kterým je přístup k čerpadlu.
doplněno 27.07.12 00:53:Pokud je ve výbavě ostřikovač světel, tak tam ty relátka budou samostatně dvě a na tom pro ostřikovač bude nápis HELLA. To pro BMM bude překryté plexi krabičkou/víčkem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.