Nejste přihlášen/a.
Ahoj,jak je to s výměnou motoru,když nemůžu sehnat stejný typ,jde vývod k převodovce nějak upravit? Je to na ježdění do lesa,tak se mě do toho nechce cpát moc peněz
To zalezi. Pokud se nepodari sehnat stejny motor, ale alepson motor od stejneho vyrobce, na stejny druh paliva se zhruba stejnymi vykonovymi parametry, tak je jista sance, ze motor a prevodovka i tak budou sedet dohromady. Napr. Ford dlouha leta pouzival shodne spojovaci priruby temer u vsech jejich motorizaci a prevodovek a spojky jsou v mnohych modelech take shodne.
Dale pak samozrejme musi odpovidat drazkovani na vstupni hrideli prevodovky drazkovani spojkove lamely, musi sedet vypynaci lozisko atd.
Pokud ani jedno z vyse uvedeneho nesedi, lze (si nechat) vyrobit spojovaci mezikus mezi priruby a mezikus mezi spojkovou lamelu a vstupni hridel prevodovky. Samozrejme je pak nutne i prislusne upravit vypinaci mechanizmus.
Nebo i rovnou (nechat) vyrobit novou fremu, pohrat si s napasovanim spojkove lamely na prevodovkovou hridel, ulozeni teto hridele do loziska klikovky, atd.
V obou pripadech je velice dulezite dodrzet dokonalou souosost ( 0,1mm) motoru a prevodovky, coz je obvykle nejvetsi kamen urazu.
v obou pripadech tez nastava problem, pokud je napr. starter montovany ze strany prevodovky.
Stoji to cas a samozrejme penize. Nemozne to ale neni a obcas se to vyplati.
Je-li to Vas pripad, musite posoudit sam.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.