Výměna motoru

Od: Datum: 25.07.12 20:47 odpovědí: 3 změna: 25.07.12 22:17

Ahoj,jak je to s výměnou motoru,když nemůžu sehnat stejný typ,jde vývod k převodovce nějak upravit? Je to na ježdění do lesa,tak se mě do toho nechce cpát moc peněz


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: nu*
Datum: 25.07.12 20:59
 

to je auto bez dokladů se kterým nepojedete na STK? Pokud ano, tak do lesa nebo do města, typ motoru musí odpovídat schválení, výjimku nebo změnu povoluje výrobce

 
Od: k2
Datum: 25.07.12 21:00
 

Tak upravit lze (temer) vse, jen jde o to, jake mate strojni moznosti. Otazka je, zda neni nakonec snazsi vymenit motor+prevodovku a predelat drzaky. Sam musite nejlip vedet, co je ve Vasich podminkach a moznostech ne/realne...

 
Od: axus®
Datum: 25.07.12 22:17
 
avatar

To zalezi. Pokud se nepodari sehnat stejny motor, ale alepson motor od stejneho vyrobce, na stejny druh paliva se zhruba stejnymi vykonovymi parametry, tak je jista sance, ze motor a prevodovka i tak budou sedet dohromady. Napr. Ford dlouha leta pouzival shodne spojovaci priruby temer u vsech jejich motorizaci a prevodovek a spojky jsou v mnohych modelech take shodne.

Dale pak samozrejme musi odpovidat drazkovani na vstupni hrideli prevodovky drazkovani spojkove lamely, musi sedet vypynaci lozisko atd.

Pokud ani jedno z vyse uvedeneho nesedi, lze (si nechat) vyrobit spojovaci mezikus mezi priruby a mezikus mezi spojkovou lamelu a vstupni hridel prevodovky. Samozrejme je pak nutne i prislusne upravit vypinaci mechanizmus.

Nebo i rovnou (nechat) vyrobit novou fremu, pohrat si s napasovanim spojkove lamely na prevodovkovou hridel, ulozeni teto hridele do loziska klikovky, atd.

V obou pripadech je velice dulezite dodrzet dokonalou souosost ( 0,1mm) motoru a prevodovky, coz je obvykle nejvetsi kamen urazu.

v obou pripadech tez nastava problem, pokud je napr. starter montovany ze strany prevodovky.

Stoji to cas a samozrejme penize. Nemozne to ale neni a obcas se to vyplati.

Je-li to Vas pripad, musite posoudit sam.

Ohodnoceno: 3x
 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.