Fiat punto II - závada na chlazení

Od: Datum: 25.07.12 13:33 odpovědí: 4 změna: 25.07.12 16:45

Je možné aby došlo k přehřátí motoru povýměně vodní pumpy.?


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mowla*
Datum: 25.07.12 13:38
 

Možné to, samozřejmě, je - málo ´vody´, zavzdušněné chlazení, vadná pumpa, v trubce zapomenutý hadr či záslepka...

;)

doplněno 25.07.12 13:59:

Reklamovat - dokud není jasný důvod problému, není co. Jen nevím, proč by se kvůli přehřátí motoru měl pálit kryt rozvoďáku - resp. pokud měl motor takovou teplotu, aby se kryt dotykem pálil a přitom bylo chladící kapaliny dost, skoro určitě byl problém zaviněn montáži pumpy (a co kontrolka teploty?)...

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 25.07.12 13:46
 

Mně jde o to,že mi to předal bez vyzkoušení a já při první jízdě vařil.Odtáhli mě do servisu a tam mi řekli,že to bude stát 10-15000 oprava. A že to mohla být shoda okolností.Vadný termostat,těsnění pod hlavou a nebo vadná vodní pumpa.Mně jde ale o to,jak to mám reklamovat? Fakturu s položkami,co mi měnil mám.Po zastavení ve vyr.nádržce voda byla.Jenom se pálil plastový kryt od rozvodového řemenu,ten takéměnil spolu skladkou.

doplněno 25.07.12 14:07:

Kontrola teploty je problematická,protože tento typ nemá teploměr,jenom kontrolkya žádná nesvítila.Už s tím jezdím 6 let a nikdy nebyl problém s úbytkem vody z cladící soustavy,ani olej to nežralo.Znovu opakuji,měnil mi rozvodový řemen a kladku + vodní čerpadlo. Po první delší jízdě se mi začlo kouřit z motoru.okamžitě jsem zastavil.Tavil se plastový kryt na rozvod.řemenu.Voda ve vyr.nádržce byla na min.ale yla a nevařilo to.! Po částečném schlazení jem zkusil nastartovat a motor šel ve volnoběhu a po chvilce si začal přidávat a ubírat otáčky. Nechal jse se raději odtáhnout.

doplněno 25.07.12 14:12:

A v servisu se asi všichni kryjí,protože mi nebyli schopni zjistit,čím to bylo.? Jenom se chtěli napakovat.Tak jsem to nechal odtahovkou převést do garáže.Ten opravář co mi to dělal je v Chorvatsku a dovolené,tak musím čekat,jak se k tomu zachová.

mám dovolenou a jsem bez auta.

Datum: 25.07.12 16:08
 
avatar

Z toho co píšete pro mne vyplývá,že asi špatně nasadil kryt rozvodů a ten se dřel o kladku až se začal tavit.Pokud by motor "vařil",tak Vám bude stříkat voda a pára z chladiče-expanzky a svitit kontrolka!

Ohodnoceno: 1x
 
Od: ar*
Datum: 25.07.12 16:45
 

Vidím to podobně jako diesel, špatně nasazený (uvolněný) kryt. Aby byl motor rozpálený tak, že se začne tavit plastový kryt, musel by se už dávno zadřít. Otázkou je co všechno se ještě poškodilo, u některých aut na palstovém krytu vede elektroinstalace.

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.