Nejste přihlášen/a.
Zdravím zajímalo by mě kde mám hledat tu přechodovou šterbinu na karbecu ve favoritu, po pátrání jsem zjistil že je na stejné straně jako elektromag. ventil co odpojuje volnoběh. Když jsem nechal opravovat karbec, tak měl moc bohatou směs- to byl hlavní problém. Na doporučení automechaniků proti cukání jsem vyměnil zapalovací kabely a problém se vyřešil tak na 99,9%, zkrátka někdy cukání při teplém motoru zmizí jindy si motor škytne nebo škytá delší dobu. Jinak automechanik co mě richtoval karbec říkal že z důvodů bohatosti směsi prý tekl benzín jinak než měl. Podle mě to cukání není v karberbecu ale svíčky, kabely. Když jsem měl na autě ty starý kabely tak jsem si pohrál se zapojením u svíček a na chvíli cukání zmizlo
Volnoběh máš 750 - 850 ot/min? Jinak se ta štěrbina přechodu zakrývá pootevřenou klapkou a už nefunguje, jak má. Pokud to škube ostře, tak zapalování, jinak pokud to jakoby vynechá, tak karbec.
Jaký motor? 136 nebo 135? Do 135 patří Brisk D17YC
doplněno 23.07.12 19:37:Co tam máš za svíčky? Kabely (jsou původní nebo nové)?
Vůbec, co se vše dělalo a měnilo na zapalování a karburátoru?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.