Blbne převodovka

Od: Datum: 23.07.12 00:21 odpovědí: 3 změna: 23.07.12 17:30

Zdravím, potřeboval bych poradit jak spravit převodovku na mojim Pitbike 125ccm. Mám 4 Stupnovou převodovku 1-N-2-3-4. A problem je takovej, že jak se rozjedu z jedničky, zařadim dvojku a než stačim zařadit trojku tak mi to z dvojky vyskočí na neutrál.. Stává se mi to skoro pořád, zvlášt když přidám plnej kotel a chci se pořádně rozjet.. Z trojky už je po pak v pohodě akorát že mi z dvojky vyhazuje ten neutrál.. Tak se ptám jestli by ste mi nemohli poradit čím to je, a co popř vyměnit či nejlépe spravit. Díky.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: hop®
Datum: 23.07.12 07:01
 
avatar

Pravděpoobně chyba řadícího mechanismu, ohnutá vidlička, nevím, neznám přesnou konstrukci této převodovky, u Java23 se občas uvolnily nýty, které držely řadící mechaniku... Rozebrat převodovku, závada bude pravděpodobně odhalitelná pouhým okem a šikovnou rukou, do té doby tam tu dvojku při "zakotlení" prostě nohou podržet...

 
Od: slon
Datum: 23.07.12 14:46
 

Teď jsem přesně nepochopil co tim myslíš abych tam podržel nohu? Můžeš to nějak lépe vysvětlit jestli mi to pomůže? :) Jinak převodovka vůbec nevím jak se rozebírá.. Takže kdyby jsi mi poslal nějakej návod tak bych ti byl vděčný

Od: hop®
Datum: 23.07.12 17:30
 
avatar

Předpokládám, že máš manuální převodovku a řadíš nohou, většinou levou. Takže po zařazení té dvojky nohou podržíš řadící páku v té poloze zařazené dvojky, a až budeš chtít přeřadit za tři tak teprve povolíš a přeřadíš. Ale je to fakt dočasné řešení převodovce to nepomáhá, asi se nevyhneš opravě. Nevím přesně co máš za mašinku, u většiny motorek je převodovka součástí motoru, takže oprava obnáší demontáž motoru, jeho "rozpůlení" a pak pátrání po příčině problému. "Pachatel" je občas vidět na první pohled, ale někdy je nutné v zájmu "pátrání" vícekrát motor dávat dohromady a opět půlit, když to člověk dělí doma na koleně a má na to tu trpělivost...

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.