Za studena motor škube

Od: Datum: 20.07.12 18:58 odpovědí: 6 změna: 23.07.12 19:22
avatar

Dobrý den.
Mám Daewoo nexia 1.5GL r.v.96 ... když nastartuji studený motor tak je jako by bez výkonu někdy i chcípne a když jedu ( první a druhý rychl.stupeň) a chci trochu prudčeji zrychlit tak motor ''zatáhne'' docela silně škubne a táhne dál...potom už jede bez problému,dělá to jen chvilkově jak už zařadím za tři tak vpohodě...dělá to jen když jedu po delší době (pár hodin) ještě sem zapoměl napsat když po startu chcípne tak hned zavčí čerpadlo nevím jestli to tak má dělat nebo má malí tlak?


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ar*
Datum: 20.07.12 19:14
 

To vypadá, že benzín "padá" zpět do nádrže a čerpadlu chvilku trvá než "natlakuje" palivovou soustavu. Čerpadlo po točení klíčku vždy zavrčí? Zkusit před nastartováním 2x až 3x neprve otočit klíčkem. Jinak překontrolovat regulátor tlaku paliva.

doplněno 20.07.12 19:42:

" hned otočím do druhé polohy tak nezavrčí...musí být pár vteřin prodleva aby zavrčelo" to je v pořádku.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 20.07.12 19:19
 
avatar

čerpadlo zavrčí skoro vždy...když nechám natlakovat,vypnu klíček a hned otočím do druhé polohy tak nezavrčí...musí být pár vteřin prodleva aby zavrčelo

Datum: 20.07.12 21:23
 
avatar

Stejná chyba u mé Nexie.Studený motor,nebo po dešti znamenal jízdu s přískoky.Vyměnil jsem tedy svíčky a zapalovací kabely a mám klid.Nastartuj a při volnoběžných otáčkách vytahuj jednotlivé kabely ke svíčkám.Dostaneš-li ránu od některého kabelu,vyměň celou sadu.Po každém vytažení kabelu se musí změnit chod motoru Jestli se chod motoru při některém vytaženém kabelu nezmění,tak ten válec nepálí.Ale může to být i svíčkou.

 
Datum: 22.07.12 10:48
 
avatar

Kabely i svíčky jsou cca 2 měsíce staré,takže tam by problém snad být neměl *nevi*

Datum: 22.07.12 10:53
 
avatar

Teď jsem četl článek kde se řešil problém s regulátorem tlaku paliva,ale dotyčnému to dělalo problém jen u teplého motoru (že mu auto chcípalo) a když vytáhl podtlakovou hadičku, která jde ze sání do regul.tlaku tak to bylo O.K. myslíte že to mám zkusit,když mám problém při studeném motoru? jestli bude nějaká změna?

Datum: 23.07.12 19:22
 
avatar

Tak dnes jsem zkusil odpojit tu podtlakovou hadičku od regulátoru tlaku paliva a auto jelo bez problému,takže regulátor je asi K.O. nedal by se ještě nějak rozchodit? prípadně vadilo by něčemu když budu jezdit s tím špatným regulátorem? nebo nevíte kde sehnat nějaký fakt levný?

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.