Nejste přihlášen/a.
Dostal jsem takový nápad. Leží mi peníze na účtě a chtěl bych si zacestovat po Evropě (tak 10 tis. km)
Co takhle koupit levné auto na LPG (jde mi o co nejnižší náklady na km) a třeba za půl roku prodat, aniž bych moc tratil.
Je felcka špatná volba?
Klesají nějak rapidně u nich ceny? Nebude to s tím LPG právě dobře prodejné?
Navíc tak koupím už auto s hotovým LPG pomalu za cenu samotné montáže toho LPG.
Co říkáte na toto? Letní i zimní pneu v ceně.
Sám mám felicii 1.3 mpi, 50 kW, 160 tisíc, rv 98, první majitel, dobře jezdí. Na cestu po evropě bych to nebral. Na ježdění po víkendech a jednou za rok na dovču v česku dejme tomu, ale cestovat s tím po evropě asi ne. Navíc můj názor je ten, že plyn do benzínového motoru nepatří.
Myslím, že felicia je nyní takřka neprodejná (pokud nevezmeme v úvahu prodej do kovošrotu) a to bez ohledu jak skvělý může být její stav.
Děkuju za názor. Téměř neprodejná? Tak toho bych mohl využít a smlouvat. Zajímalo by mě, kolik z těch inzerátů je tam třeba už měsíc, kolik lidí šlo postupně s cenou dolů a třeba ještě půjde a kolik jich velice rychle zmizelo, protože byly prodány. To je škoda, že člověk jen tak nezjistí, které se prodaly a za kolik. Ale je to tak strašné s těma felckama? Že by je tolik majitelů nabízelo za 20+ tisíc a neprodávali se? Tak to by měla cena logicky jít dolů, ne? Nebo všichni rádi čekají měsíce na svoje vysněné peníze s feldou před barákem?
Důležitější je vědět proč, než jenom "nedoporučuji" Zůstanu někde vyset, kazí se? Nebo z hlediska komfortu? Bezpečnost? Atd. Díky
No ja si teda nemyslim, ze by Felicie byly prodejne jen do kovosrotu. Felicie (stejne jako jine vozy Skoda-snad krome Favoritu a starsich, ktere zabil stat ekodani) jsou auta velice dobre prodejna a na nasem trhu predrazena. Cenove "nadhodnoceni" Skoda (obecne VW) vozu na nasem trhu neni muj nazor, ale obecne znamy fakt.
Konkretne ta z Vaseho inzeratu se vzhledem k LPG do 2017 a male korozi (teda male vzhledem k tomu, ze je to felicie) zajiste za tech 25 proda.
Jinak ja osobne cestovani po Evrope ve Felicii povazuji za masochismus, hlavne kvuli prisernym sedackam. Obecne jet po Evrope ojetym autem cerstve koupenym mi neprijde jako dobry napad. Takove auto proste clovek nezna a nevi, co od nej (po technicke strance) ocekavat...
Poud to nejsou sedačky s výbavy GLX (mikroplyš,anatomické), tak jsou u Feldy tvrdé jak prkno a je utrpení jezdit i po městě natož po evropě
Jako bývalý majitel Feldy,koupi doporučuji.Měl jsem též plyn a absolutně bezporuchový provoz.To že vás bude bolet zadek,vytěsní pocit,za koupený velmi levný vůz.Pokud bude mít nějaké blechy,vychytají se.
Děkuju, to jsem chtěl slyšet, potvrdit si svůj zaujatý předsudek Přemýšlím nad tím, kolik by mě tak stálo, kdybych natrefil na špatný kus a kdybych měnil spoustu věcí. Jestli se dá střelit od boku cifra, že kdybych měl fakt smůlu a měnil na ní kdeco, tak třeba víc jak 20 tis. nedám?
Taky mě vrtá hlavou jak je to s dostupností náhradních dílů v zahraničí. Jsou na feldy bez problémů - nebo dokonce lépe než na novější vozy? A co takhle Ukrajina, Rumunsko, Rusko, kam mě to láká - taky díly bez problémů? Mají v "zapadákovech" spíše díly na modernější vozy nebo právě na ty starší?
Moc děkuju.
chlape mam felicii najezdil jsem na ní už najekých 95 tisic, stoho 70 tisic jako spolujezdec pač mam rok eprve papíry a za tu dobu sjem najezdil 25 tisíc, tedkon sem došetřil a a uvažuji i na přesto takle starý vuz dát Lpg duvod je jasný benzin pujde přes 40 kč at se nám to líbí nebo nelíbí, a plyn zustane levne minimálně o polovičku levnejší než benzin, tedkon viz cena u nás benzin 38,90 a LPG 16,40 a jelikoš sem feldu loni daly na generálku elktriky,tlumiču, dálkový centrál atd atd tak, motor bez jedinýho problemu jsou to držáci
a prdel? bolela mě jen jednou a to po 1300 km dlouhý trase za který sem jen 2x stavěl, jinak pohoda, a pokud by si nedejbože koupil nejakou prosezený sedačky, tak si tám dáš polštářek a ani ne tvrdej ani ne mekej přes to potah a ve felde budeš jak v bavlnce
já si na to auto nestěžuju, a hned tak se s nim rozloučit nehodlám počáítám ještě aspon 60 - 70 tisic na něm najet.. krome toho levný ručení,levný provoz, levný nahradní dily, takže pokud to koupiš, je blbost aby jsi to prodával, takový auto se ti doma neztratí který ti jede za babku
tot muj nazor zdarec
Docela by mě zajímalo, proč v roce 2012 někdo vůbec uvažuje o šrotu jménem Felicia. Ta auta jsou už dávno odjetá, nebezpečná, nekomfortní, rezavějící před očima. Za pár korun se dají koupit o generaci modernější auta - namátkou poslední ročníky Fordu Escort s v té době bezkonkurenčním podvozkem a výbornými motory (1.6 16V), případně ještě lépe Focus.
Jinak k původní otázce - pravděpodobně pak Felicii prodáte za cenu instalace LPG. Možná i o pár tisíc dráž, pokud narazíte na nějakého dědulu, který nikdy v ničem jiném kromě stopětky neseděl.
Kupte si normální auto a nesypte peníze do kanálu.
někdo má k feliciim třeba vztah jako třeba já a nemam rád lidi který tomu řikaji šrot, a pro upřersnění jel jsem v roveru 200 nafta je pravda že motorove nekde jinde ale ve felici se mi sedelo líp, jinak ford mondeo předposlední model, supr jizda supr svezeni supr interier to nepopírám, ale měl jsem s nim možnst jezdit jenom měsic, bylo to pujčený, ale stejně sem zustal u felicie, i když bych si mohl jit s fleku koupit předposledního focuse, nebo dvojkovou octávku, ale diky nechci, proste felici nikdy nedam, dokud se mi nerozpadne pod prdelí! Je to auto k nezapalcení výdrž dobrá, motor postačujicí na tak lehke auto jako je felicica, a s plynem to musí jezdit skoro zadarmo já třeba od lonskýho roku po tom investpvání najel jak sem řikal 25 tisic z dvema oleji, a jinak ničím.. nekdo jako tžřebá já nechce srát do veci jako je auto který má sloužit mě a ne já jemu abych mu dělal o co si pomine, jako jiné auta..
doplněno 22.08.12 17:31: dobře ale jezdit levne a nebo život? to s emi zdá přehnané znám 3 lidi co se vybouraly z felicia 2 cizí vinou a jeden svou vinou, auto bylo vzhledem nizke ceně a vysoké ceně za opravu na odpis, ale jim se nic nestalo jen jeden měl škráblou ruku a dovoluji si řict že v době nárazu to ani jeden pod 80 neměl ten co si to uděll práve sám tam měl dokonce kilo, a narazil si žebra a měl škráblou tu ruku takže zas tak nebezpečná felda není, ačkoliv je jasné že sou bezpečnější, ale čet sem na netu že se nekdo dokázal zabit i v humemeru takže vzhledem bezpečnosti toto neřeším
a pokud není magor je to v pohodě, já jezdim do těch 110 - 120vna dálnici.. ale je jasné že když nějakej magor nalitne pod q7 ve 120 že je v prdeli
záleží na charakteru a zpusobu jizdy řidiče.. pohodlí no tak dřív jezdily ve 120tkách a nestěžovali si :D
ano souhlasím, opravy tedle starých fordu nejsou nikterak levné, mnohdy přesáhnout opravy jedničkových superbu což není nic malýho, aono pak dát za opravu vice nežs e sežene starý ten ford neni nic hezkého, a to se ti u fldy nestane, destičky 450 kč od známího, a 750 bez slevy v obchodě, tlumič ve sleve dokonce originál za 980 kč nebo 1460 včetne originálni pružiny termostat 120 kč, a tak by jsem mohl pokračovat, zkratka felda je levná oprva alevná a pokud se do ni dá plyn je to nejelvnejsi vozidlo v čr, z ani hned následuje fábia s 1.4 MPI motorem
Tak zrovna dávat za příklad Ford Escort i Fokus, který rezne a hnije podobně jako felicia. No nevím.
A mohu se zeptat co je na motoru 1.6 16V tak výborné? Nic mě totiž nenapadá.
O Felicii může přemýšlet plno lidí, protože je to auto pro lidi, kteří nechtějí do auta moc investovat a mají jiné priority.
Je určitě lepší mít felicii v dobrém technickém stavu, než např. Ford Fokus na rozpadnutí. Denně vidím lidi, co "brečí", když platí za opravy. A nebo na ně už nemají, tak jezdí s dobitým podvozkem, špatnými tlumiči, brzdami atd...
Felicie je dobré auto ve své kategorii ale velké a jediné minus je,že nemá pozink kastli takže dost hnije.Nebýt toho tak je bezvadná.Lepší je si koupit auto už s plynem.Je to levnější
kolo-jen tak na zamyšlenou-bohužel stále v populaci dost přetrvává dojem o "všemocnosti" pozinku-ale je zapotřebí si uvědomit,že samotné zinkvání je vrstvička v řádech setin a stačí sebemenší mechanické poškození(narušení) a už to jede-a vyhnout se třeba posypovým kamínkům na silnici může jenom Čárifuk. s Tačvůdem...Jediný co dosud člověk vymyslel pro aktivní boj proti korozi je barva se slídovým oxidem železitým(takové lehce magnetické šupinky,které odizolují podklad od vlhkosti)-málokdo o tom asi slyšel,stojí to neskutečné rance a používá se to k nátěrům zejména železničních mostů(N.Zéland třeba povině všechny)-ostatní-i přes reklamu,jakože atesty apod.nefunguje-tohle je jediný dlouhodobější řešení(shodou okolností ho kdysi vymysleli češi)...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.