Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
máme problém s Felicií r.v. 99 najeto necelých 50tis. Při nastartování za studena šíleně kolísaly otáčky na volnoběh někdy od 500 až do 4000. Mělo to být zanesenou zpětnou klapou. Ta je nyní vyčištěná a přes VAG se vše znovu nastavilo. Auto jezdilo cca dva dny celkem v pohodě, ale pak to začlo znovu. Kolísání otáček už nebylo za studena s tak velkými výkyvy, ale auto začlo chcípat, což předtím nedělalo. Při jízdě, když mám plný plyn jakoby nachvíli vynechal motor a auto ztratilo tah, dělá to nejen při rozjezdu, ale i při jízdě. Předtím tohle dělalo jen za studena, ale teď jsem ujel 35km volnoběh byl pořád stejný, tedy i za teplého motoru. Čím by to ještě mohlo být způsobeno?
Pak jsem se chtěl zeptat ještě na dálkové ovládání. V autě je originál dálkáč z výroby, ale předchozí majitel ztratil ovladač. Dá se koupit zvlášť ovladač a nastavit na namontované do?
Díky za rady
Proboha, jak může mít tahle felicia najeto 50 tis? Mám stejný ročník, stejné auto, najeto 160 tisíc, motor šlape jako hodinky. Za tu dobu se na něj nesáhlo. Na emisích chlápek tvrdí že super. Při mínus 25 stupňů v zimě nastartuje na třetí čtvrté otočení klikou na sedm let starém akumulátoru 75% kapacity, volnoběh drží 600 rpm za každého počasí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.