Hybrid ano nebo ne

Od: Datum: 14.07.12 17:09 odpovědí: 8 změna: 15.07.12 21:38

Rozhodujeme se u značky Toyota mezi hybridem a klasikou. Říkali nám, že u hybridu je spotřeba 3,5 l, ale po bližším jednání říkali že prvních 1 000 km než se naučíme správně jezdit to bude třeba 6 l.

Má někdo nějaké zkušenosti? předem děkuji.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mowla*
Datum: 14.07.12 17:16
 

Z mého pohledu jednoznačně "klasiku" - než cenový rozdíl ´projedete´ v benzinu bude z auta stařičký vrak...

 
Datum: 14.07.12 17:27
 
avatar

Taky se přikláním ke klasice.

doplněno 14.07.12 17:33:

Pokud myslíte Prius, tak se mi ani nijak nelíbí.

 
Datum: 14.07.12 17:29
 

Klasika bude lepší ;)


 
Datum: 14.07.12 17:31
 
avatar

Na jednom Auto severu to přesně propočítávali.

Zjistili rentabilnost pouze v případě že vůz bude jezdit 4-5 let skoro denně v 95% po městě a ne po dálnici a hlavně vůz nesměl mít prakticky žádnou dražší opravu... největší oprava byla myslím výfuk jinak nic víc.. kasické kapaliny do toho samozřejmě započetli... pokud počítali s dálnicema anebo uvedli jiné faktory jako hodně dlouhé kopce(několik km) auto byla na hraně toho zda se vyplatí anebo ne... nicméně pokud vůz máte můžete jít do toho... hybrid má automat a manuál neexistuje takže teoreticky máte o starost méně, auto jezdí svižně a tiše má 3 režimy jízdy které zajistí buď maximální svižnost, minimální spotřebu na úkor lennosti anebo jakýsi střed mezi tím...

U nejvišší verze je pak velké plus v možnosti pokrytí celé střechy solárnímy panely... ty jednak dobijí baterii když vůz stojí pod sluncem či umělým světlem ale hlavně díky tomu dovolí na 15 min před nasednutím do vozu či jeho nastartováním zapnout klimatizaci/ohřev vozu...

Vše je to o financích.. výše jsem spíše popsal plusy a vychytávky zajimavé z mého pohledu...

doplněno 14.07.12 17:34:

Můj text pojednává o vozu Toyota Prius.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 14.07.12 17:41
 
avatar

Já sem jednoznačně pro klasicku když motor tak benzín nebo disel ne nějaký hibryt co se chodí pást na louku já sem pro klasický motory. A když hybrit tak jedině lexus jedině. Takže než by ste to projeli ten hybrid tak by s toho bylo starý nepojizdný auto .

Takže klasiku.

 
Datum: 14.07.12 21:44
 
avatar

ve světě má hybridní technologie smysl v danovém zvýhodnění oproti klasice(a to ne nezanedbatelném)-bohužel v ČR-ačkoli se hrozně hlásí k ekologii,takové zvýhodnění neexistuje-naopak,kdyby stát mohl,uvalí ještě nějaké další zdanění,poněvadž hybrid není(nebo by papírově-reálná spotřeba je samozřejmě vyšší,měl být) pro stát ideálem-nepřináší dostatek příjmů ze spotřební daně z paliv...Je to jako s kuřáky-stát hrozně proklamuje jak bojuje proti kouření,ale příjem ze spotřební daně je pro stát i tak v plusu-oproti léčebným výlohám na léčení kuřáků,nedej bože nějaké elektr.cigarety-z nich nemá ani kačku-a to je problém-proto hned přišla kampan o jejich "nebezpečnosti" a pod. nesmysly...Jednoduše-vše je o penězích,o ničem jiném...

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 14.07.12 23:21
 
avatar

Těch 3,5litru vychází spotřeba dle metodiky meření na emise, v reálném provozu se na tři a půl nedostanete ani náhodou. Co mi kluci psali, tak s priusem jezdí kolem 5,5litru, pokud se hodně snaží, takže počítejte min šestku a víc. Pak je otázka, zda nejít do diesla, tam budete za pět a půl jezdit i ve městě, na okrskách za čtyři litry, aniž byste se musel snažit.

 
Datum: 15.07.12 21:38
 
avatar

Ono je sice krásná spotřeba 3,5l , což je číslo pohříchu spíše teoretické, ale to se bavíme jen o benzínu. Přitom životnost akumulátoru není zdaleka nekonečná a jeho cena je omračující. Pokud vím, hybridy měli v naší firmě v italském výrobním závodě a rychle se jich zbavili. Právě z ekonomických důvodů - v porovnání s běžným benzínem s přihlédnutím k nákupní ceně a ceně za jakou se auto dá po 3-4 letech prodat, je hybrid ekonomicky totální provar.

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.