Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Auto nejde nastartovat po doliti benzinu

Od: fiatbrava odpovědí: 7 změna:

Ahoj. mel sem malo benzinu a pocital s tim,ze dojde,tak sem mel sebou 5 litriku. jel sem do kopce a zacalo to skytat a zdechlo. sem zcouval a z kopce to chytilo,ale zaclo se dusit jelo jen na volnobeh a kdyz sem pridal neslo to nad 1500 otacek a strilelo. dolil sem benzin a stale to strilelo a nejelo. tak sem zkusil odpojit baterku to nekdy pomahalo na duseni. chytlo to ujelo 20 metru a pak zase total bez vykonu. odtlacil sem to bokem zkousel,ale bylo to horsi a horsi zaclo to pak samo zdechat. rikam si necham to odpocinout a pujdu domu. na netu sem se docetl,ze kluci meli stejny problem a ze to byl podtlak v nadrzi,ale vicku ja sundovala 2x dolival sem prvni 3 litry pak jeste 2. nicmene sem za hodinu prisel zkusil vysrubovat vicko podtlak zadny,ale chytilo to a hned zdechlo. zkusil sem vicko dotahnout a zase to chytilo a hned zcechlo a od te doby uz ani tuk jen toci a nechytne.

absolutne nevim co delat. vetsinou kdyz byl problem s dusenim vytahl sem svicky ocistil odpojil baterku a za pul hodky nastartoval a jelo to. tentokrat to asi nema ani cenu

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar dabel

no možná si to cuclo nákej binec s nádrže kouk bych na sítko v nádrži zda neni zadělaný pak skusit zda se po otočení klíčku rozjede benzínový čerpadlo a zda dává benzín pak se zaměřit na benzínovej filtr pokud možno dát jinej určitě ho sto let nikdo neměnil

fiatbrava
hodnocení

No cetl sem diskuze na foru fiat a kluci pslai,ze s emusi nalit u tohoto motoru minimalne 6 litru jinak to nejede. ja dal 4,8 l:D abych to rekl presne. cerpadlo jede. kdyz otocim klickem normalne tlaci dalsi otoceni uz ne protoze to drzi tlak. Palivac sem menil pred 500 km. sem si myslel ,ze ten starej bude taky nemeneny,ale byl meneny mylsim,ze zhruba 5 let z5.

zitra donesu dalsi 2 litry benalu a vytahnu svicky a zkusim to. jinak mozna,ze tos tim souvisi, ale zastudena mi to dela to,ze nastartuju pridma plyn a motor zdechne. tak to to udelam 2x potreti to nezcechne,ale kucka staci par metru jizdy nebo chyvilka na volnobeh a problem je pryc jede jak ma. takze nevim jestli souvislost s cerpadle,regulatorem nebo vstrikama.

auto ma celkem vysokou spotrebu,ale nutno dodat,ze jsou praskle parohy a proto mam odpojenou lambdu coz je spotreba o litr vic dle zkusenosti kluku s timto motorem. no a bere to tnekdy kolem 9,5 ,ale pak se zniceho nic zvysi spotreba treba na 15 pri stejnych trasach a stylu jizdy.

menil sem vsechny filtry,svicky,kabely,civku, termostat, prehazoval sem cidlo teploty vzduchu,vody,tlaku v sani, krokovy motorek.

mam jeste aj cidlo na klapku,ale to nema na nic asi vliv. i kdyz otacky se mi zdaji divne po pridani plynu hrozne pomalu klesaji a casto to nedrzi 850,ale 1000 az 1100 a krokacem to neni.

tak začni tím že tam dáš aspon 10l paliva jezdit na výpary nepude :)

ty parohy sundej nebo pokud se na prasklinu dostaneš tak jí očisti důkladně odmasti a vem kamnářským tmelem ta tuba stojí asi 120kč a neco to i vydrží sám sem to po léta praktikoval na svým oplu než šel z domu a lambádu pak zapoj

k těm čidlům cos měnil u všech očistit a prostříknout konektory oxidace je svina

a k těm otáčkám vyčisti klapku plynu a hlavně v místě pod krokovým motorkem pokud je zadělaná a že bejvá pak to blbne

To Dabel-jestě Vás doplním-udává se že fiati jsou také dost náchylní na korozi ukostření.Doporučil bych začat tímto,je to jednoduché-odpojit ,očistit a opět zapojit ukostření a výsledek může být překvapivý.Nejen u Fiatů ale třeba i u fordů )kolega s focustem TDCi nebo TDDi či jak je značí měl problém a mysle že je v háji čerpadlo,dal do srvisu (garážista,forďák) prošel ukostření a auto je OK!

doplněno 14.12.12 21:31:

Pokud možno veškeré kostřící body.Nevím jak to má fiat,já na xantii mám jen na převodovce asi 3kostřicí body.

Všeobecněí-AKB a kastle,motor-kastle,starter atd asi takhle nejdůležitější bude motor s přev.do kastle a baterie!

fiatbrava
hodnocení

Ukostreni ceho? cerpadla? to je siroky pojem. bych rad vedel jestli muze ten vyfuk zpusobovat to dusnei v nizkych otackach. kdyz pridam prudce volnobehu skobrtne se to . je to neprijemny

fiatbrava
hodnocení

Trosku verim,ze to bude tim,ze je malo benzinu,protoze sem precetl asi 6 diskuzi,kde to kluci dali malo benalu. a kdyz pritelkyni dosel benzin,tak ji otec dolil 8 litru a normalne odjela.

parohy sem chtel s kamosem zavarit pripadne mam nabidky na z vraku,ale ted v zime nemam nervy se poustet do povolovani steftu tak dobrej pristup tam neni. tmel sem koupil primo na vyfuky aj s bandazi a protoze me fouka aj cast mezi parohem a svodme zkusil sem to tma zapatlat ,ale natoze to je atmosfericky motor fouka to dost a normalne to urvalo kus toho tmelu. na svodech to pracuje ta prasklina tma to vubec nic neutesnilo. cidla byly v peknym stavu ,ale jeste je budu obrusovat hlavne to teploty vody,protoze i kdyz je tam mam termostat v hadici,tak teplota nejde na provozni. a do chladice to nejde. musi byt problem v cidlech a palubce.

klapku sem cistil za chodu a pekne sem tim zamrdal svicky,ale tehda to nic nevyresilo ani to nebylo nejak extra zamrdane. na takove veci sem si chtel kupovat ultrazvukovou cisticku,ale nakonec sem byl rozumny a rekl si,ze cisticka za 2 litry to nevycisti stejne jako vstriky

fiatbrava
hodnocení

hotovka dolil sel 2 litry a auto se pak rozjelo. jen sem musel dovest druhe auto s nabitou baterkou. ale stejne tam je neco s motorem dusi se to stale zastudena a odspoda nechce do otacek

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma atmosfericky motor
Otázky na téma auto nejde nastartovat

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]