Svítí kontrolka oleje a airbagu Felicia

Od: Datum: 11.07.12 16:02 odpovědí: 3 změna: 11.07.12 17:01

nevíte nekdo prosím co by to mohlo zpusobit že nesvítí kontrolka oleje před startem na otočení kličku sviti jen baterka a nic vic, žárovičku jsem zkoušel vymenit a pořád nic :(

dale pak sviti kontroka airbagu na nastartovaní to pak zhasne a do 2 sekund se zase rozsviti chyba airbagu. airbagy tam jsou a sou i zapojený to sem vše kontroloval ;)


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 11.07.12 16:17
 

Kontrolka pytle *smich* (bagu) je napojená na řj jednotku airbagů a nezhasne, dokud se chyba nevymaže vagem přes port diagnostiky.

Kontrolka mazaní (poruchy) funguje tak, že v motorovém prostoru vede jeden drátek k čidlu tlaku oleje a při sepnutém čidle se ten drátek ukostřuje a tím uzavírá obvod a žárovka svítí. Vyskoušej tak, že drátek odpoj od čidla a vlož do jeho konektoru třeba kousek měděného lanka a dotkni se sním karoserie, - aku, bloku motoru a při zapnutém klíčku musí kontrolka svítit. Pokud ano, tak to připoj zpět na čidlo a pokud u stojícího motoru nebude svítit, tak je čidlo v háji, nebo je v mazacím kanále stále tlak a to je špatně (moc oleje,ucpaný kanál). Spíš to bude to čidlo.

Bagy se nesmí odpojovat a zapojovat s připojeným akumulátorem v palubní síti. Hrozí odpálení pytlů a vletění do ksichtu, nebo nahlášení poruchy do jednotky a jejich dočasné odpojení z funkce a to se ti stalo. Vždy při práci na elektrice odpoj jen - pol akumulátoru, aby byla elektrika bez zdroje.

Ťlakové čidlo je v mazacím kanále viz obr:

doplněno 11.07.12 16:18:

Oprav tlakové ;) (píši rychle)

doplněno 11.07.12 16:34:

K těm bagům. Před prodejem nechtěl někdo řešit závadu, tak tu žárovku sprostě vyndal :D. Dělá se to i před STK. Co oči nevidí ... technici si nevšimnou, pokud po tom nepátrají ;).

Máš tam žárovku i pro ty přední mlhovky? Pokud ne, dala by se použít ta úplně horní mezi šipkami směrovek.

Když se koukneš, tak je to kontrolka směrovek tažného zařízení a symbol má zelený a dvě šipky s jedničkou <- 1 ->.

Pokud nemáš tažné, tak ji klidně použi. Ona stejně funguje jen s tažným a přerušovačem směrovek, které má místo klasických 3 kontaktů, čtyři (ten čtvrtý je na tuhle kontrolku) ;)

doplněno 11.07.12 17:17:

*placni*

doplněno 11.07.12 17:27:

Kdyžtak si jemným smirkem ten kontakt na čidle očisti, aby byl spolejlivý a vodivý v každé situaci. Pokud by se zadíral motor a čidlo se zrovna rozhodlo nefungovat, tak by to bylo fatální ;)

 
Datum: 11.07.12 17:01
 

čověče ty seš hlavička kdybych tě neměl tak už bych razil do servisu :D
sem vyndal ten konektor od čidla a a vyskoušel jak si říkal, a vrátil jsem ho z5 na čido a už to zase funguje :) no a ty airbagy teda nechám až po dovolený s tim zajedu na diagnostiku ;) díky moc..

Datum: 11.07.12 16:19
 
avatar

s tím olejem vlez do motoru najdi čidlo na olej odpoj drát opři o kostru pokud se při otočení klíčku rozsvítí kontrolka vyměn čidlo

ten airbeg moh by bejt špatnej kroužek pod volantem a nebo to načti vagem ono ti to chybu napíše možná to bude stačit jen smáznout a bude pokoj *cteni*

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.