Nejste přihlášen/a.
nevíte nekdo prosím co by to mohlo zpusobit že nesvítí kontrolka oleje před startem na otočení kličku sviti jen baterka a nic vic, žárovičku jsem zkoušel vymenit a pořád nic
dale pak sviti kontroka airbagu na nastartovaní to pak zhasne a do 2 sekund se zase rozsviti chyba airbagu. airbagy tam jsou a sou i zapojený to sem vše kontroloval
Kontrolka pytle (bagu) je napojená na řj jednotku airbagů a nezhasne, dokud se chyba nevymaže vagem přes port diagnostiky.
Kontrolka mazaní (poruchy) funguje tak, že v motorovém prostoru vede jeden drátek k čidlu tlaku oleje a při sepnutém čidle se ten drátek ukostřuje a tím uzavírá obvod a žárovka svítí. Vyskoušej tak, že drátek odpoj od čidla a vlož do jeho konektoru třeba kousek měděného lanka a dotkni se sním karoserie, - aku, bloku motoru a při zapnutém klíčku musí kontrolka svítit. Pokud ano, tak to připoj zpět na čidlo a pokud u stojícího motoru nebude svítit, tak je čidlo v háji, nebo je v mazacím kanále stále tlak a to je špatně (moc oleje,ucpaný kanál). Spíš to bude to čidlo.
Bagy se nesmí odpojovat a zapojovat s připojeným akumulátorem v palubní síti. Hrozí odpálení pytlů a vletění do ksichtu, nebo nahlášení poruchy do jednotky a jejich dočasné odpojení z funkce a to se ti stalo. Vždy při práci na elektrice odpoj jen - pol akumulátoru, aby byla elektrika bez zdroje.
Ťlakové čidlo je v mazacím kanále viz obr:
doplněno 11.07.12 16:18: Oprav tlakové (píši rychle)
K těm bagům. Před prodejem nechtěl někdo řešit závadu, tak tu žárovku sprostě vyndal :D. Dělá se to i před STK. Co oči nevidí ... technici si nevšimnou, pokud po tom nepátrají .
Máš tam žárovku i pro ty přední mlhovky? Pokud ne, dala by se použít ta úplně horní mezi šipkami směrovek.
Když se koukneš, tak je to kontrolka směrovek tažného zařízení a symbol má zelený a dvě šipky s jedničkou <- 1 ->.
Pokud nemáš tažné, tak ji klidně použi. Ona stejně funguje jen s tažným a přerušovačem směrovek, které má místo klasických 3 kontaktů, čtyři (ten čtvrtý je na tuhle kontrolku)
Kdyžtak si jemným smirkem ten kontakt na čidle očisti, aby byl spolejlivý a vodivý v každé situaci. Pokud by se zadíral motor a čidlo se zrovna rozhodlo nefungovat, tak by to bylo fatální
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.