Demontáž převodovky

Od: Datum: 11.07.12 15:27 odpovědí: 2 změna: 11.07.12 20:16

Ahoj, potřeboval bych poradit prosím. jakým způsobem demontovat převodovku u renault clio II. co vše je potřeba demontovat? Zaměřil bych se na poloosy, co jše je nutné povolit aby se dali vyndat? a je lepší prevodovku vyndavat vrchem nebo ze zhora? co vše je ještě potřeba demontovat? děkuji


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 11.07.12 19:25
 
avatar

Docela rád bych viděl vyndat ji vrchem!Neříkám že by to nebylo možné,ale daloko snazší je spodem!

K postupu asi takhle: povolíte poloosu na levém kole + kolové šrouby,auto dáte nahoru (na kozičky atd) sundáte kolo,/nwn jak je to na cliu,beru jak je to třeba na xantii či s.ibiza I a II) povolíte čep (svislý či ramene),vyhnete těhlici abyste dosta poloosu z náboje a navíc musíte vypustit olej!.pak vyndáte poloosu.Nevím co máte v prostoru na převodovkou,na Xantii jsem musel seshora vybrat filtrbox,AKB,hadice hydra a pár kablíků,odpojit čidlo z5 světla a lanko spojky,zezadu odpojit snímač otáček klik.hřídele,čidlo na tachometr a táhla řazení,zepředu zedzola regulák a centrální kouli.ještě seshora a zezdola starter a pak již jen pár šroubů na přírubě s motorem a držák na kastli se silenblokem.Taky nezapoměňte pře sudnáním převodovky motor zavěsit na hrazdu či podepřít motor.To je tak asi vše.

doplněno 11.07.12 21:42:

Ještě doplním-na ibize byla polosa na přev. přes manžetu asi 3 šrouby (už nwn přesný počet)na Xantii jen zasunuta do gufera a toho zbytku.(nejsem automachanik tak neznám správné názvosloví,automechanik-samouk)K té matce poloosy-je třeba mít taky pořádný ,festovní trhák a trubku ,třeba lešenovou dvojku!

PS na vojně jsme dva zedníci měnili vstřikovací čerpadlo z kompresoru do kompresoru-DK664, motor T.928 - 8válec do V z nefunkčního kompresoru na funkční ale se šp.vstř.čerpadlem,díleňáci opravovali rok a ani jeden nešel,my jsme opravili,přehodili za 4 hodiny!

 
Datum: 11.07.12 20:16
 
avatar

jen doplním-poloosu povolit u auta jak stojí(je dotažená na krev),ideálně by to chtělo někoho na chvíli dovnitř,aby stál na brzdě,no a ze strany převodovky je delší poloosa(z diferáku) a ta je jištěná zdvojeným čepem-ten(ty) se musí vytuknout,jinak poloosu nevyndáte-pozor na "kameny",to je to v čem je to v "domečku" uložený-zkrátka pak jen lehce tahem vycvaknout(až bude olej venku a vše povolený)...Jinak pohledem uvidíte co kde drží-viz.výše diesel...,a nebát se toho,nic to není

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.