Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

1.9 SDI fábia

Od: rapid® odpovědí: 7 změna:

Má někdo skušenosti s tímto motorem 1.9 sdi 47 kw jezdi to dobře? už jsem tu v kládal otázku jestli 1.4 naftu nebo benzin, a potom sem narazil na tudle 1.9 bez turba což by se mi celkem líbilo ;) a co bych měl vše nutně udělat kromě rozvodu a oleje při koupi ojetého auta s dieselm děkuji..
jinak ta otázky tady: poradte.cz/...

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mowla*
hodnocení

2x

Potkal jsem se tímhle motorem ve VW Polo - spotřeba 5,5 - 7 (podle stylu jízdy), do cca 180.000 naprosto bez problémů (pak ´šlo do světa´). Není to žádný trhač asfaltu, ale stačí i na dlouhé štreky po dálnici či v kopcích.

Oleje určitě, rozvody podle důvěry v minulé servisy (lépe ano), doporučuju geometrii a brzdy.

doplněno 07.07.12 00:10:

To nevím... Já s tím po dálnici jezdil okolo 160 (víc jsem to nehonil), to si pak těch 7 vzalo, samozřejmě každý km ´dolů´ snižuje i spotřebu. Na dlouhých štrekách mimo dálnici, ve dvou lidech, při klidném tempu (do 110, moc nebrzdit), těch 5,5, možná i méně.

Já s tím autem byl poměrně spokojený (vrámci jeho možností).

hodnocení

Díky ;) jezim max: 50/110-120/150 to jsou maximálni rychlsotit podle mista obec,mimo, dálnice ;) tak by mě to možná mohlo stačit vid? a při tech 130 to žere zhruba kolik? ;)

 

stirecek*
hodnocení

2x
Měl jsem kdysi 1.8D a jezdilo to za pár litru nafty, jelo to i na olej, klidně bez obav i ekonaftu, na motor jsem krom rozvodu nikdy nesahl a to měl 300tis když šel z domu. Na běžné ježdění dostačující, předjíždění jen s modlením, ale co by člověk chtěl od 43kw. 150 to jelo. Soused má sdi fabku a říkal, ze ji nechá na dožití, nic spolehlivějšího snad ani není.

 

nemej
hodnocení

0x

ne nadarmo se tomu autu říká dělník - jezdí s ním každý den pracovně manželka, občas s ním jedu i já a nevím co bych mu vytknul - snad asi ten mizernej ofuk oken, i moje 105ka fouká líp.

nemáme palubní počítač, spotřebu jsem měřil jen jednou a motá se kolem pěti litrů, na 100ku to točí něco přes 2k otáček, což je na dálnici hodně příjemný. na předjíždění je to bída, je potřeba trochu víc prostoru, ale rozjet se to umí taky. holt musí člověk počítat s tím, co je tam za motor a jak se chová.

na tacho má 220k, je to 2002, ale čert ví, jestli to bylo nebo nebylo stočený - bouraný to taky být nemělo a po letech vylezla jiná barva kapoty a předního nárazníku :)

co bylo potřeba udělat, tak přední náprava - byly utrhaný silentbloky.

 

hodnocení

0x
avatar majo78

zdravím, brácha koupil 1,9 sdi fabku, naprostá spokojenost se spotřebou 4,3 litru, auto nemá turbo tudíš se tam na turbu nemá co po..., parkrát jsem stím jel někoho rychle předjet to dát do kostela na modlení. Není to žáden trhač asfaltu. Velké plusy spotřeba a nezničitelný motor brácha má 300 tis a mění jenom rozvody. Takové auta kupovaly firmy nízké provozní náklady a možnost vysokého nájezdu kilometrů ttoto auto by mělo zvládnout přes 500 tis. asi tak

 

hodnocení

díky za rady, tak já trha asfalt nepotřebuji :D stačí mě když potřebuje nekam načas aby to jelo těch 150 a to stačí ;) za spotřeby děkuji ;) a ta 1.4 MPI + LPG by byla taky obrá volba? co myslíte?

1jara*

Dobrý den, 1,4 MPI není žádný rychlík ale vzhledem k relativně dobrým motorům a s LPG to může být úsporné vozidlo..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]