Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Netěstnosi bloku motoru

Od: oto000® odpovědí: 19 změna:

Dobrý den zjistil jsem nějakou netěstnost na bloku motoru prosakuje chladicí kapalina pujde etěsnit nějakym utěsnovačem chladicího okruhu?nebo jeto na výměnu těsnení motoru kolik si berou za tuto práci

 

 

19 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

blackflames
hodnocení

0x

ne nepujde to utesnit nesmyslem do chladice a cena od 50,- do 100 000,-

hodnocení

jeto motor 1.4 renault

 

mowla*
hodnocení

0x

Co to je "netěstnost na bloku motoru"? - prasklý blok a nebo ´ufouklé´ těsnění? "Utěsňovač" neexistuje, ale některé praskliny lze zavařit ´seshora´, kvůli jiným se mění motor!

hodnocení

něsnost je někde pod tou hranou kde je čidlo teploty

Netěstnosi bloku motoru
ar*

Tak jestli to teče v těchto místech, může to být i těsnění pod hlavou. Informace že jde o motor 1,4 Renault je asi tak stejná jako když dáte popis na vietnamce, že je menší postavy a má černé vlasy.

hodnocení

jeto motor 1,4 55kw 2004 najeto 110000km

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Záleží jaká netěsnost!Pokud těsnění,tak asi ne ale pokud je to jinde ano.Na Ibize mi tekl chladič-použil jsem utěsňovač a vše OK,Potom někde zezadu praskl blok (asi protimrazovkou?)tekla kapalina,opět použit utěsňovač bloku motoru a OK,Teda až do smrti motoru (odešlo oil čerpadlo a zadřel se!)Servisy to používají taky a pak si navíc účtují nové chladiče! A rozdíl mezi cenou utěsňovače (do 200,-kč) a cenou chladiče (?1500?kč a víc?)někdo shrábne do kapsy!

gumidek*

Servisy si účtují nové chladiče a použijí utěsňovač? To jako majitelé svých miláčku nepoznají, že tam mají furt ten stejný verk a nic nového *frajer*, tak to je dobré (i když někteří řidiči tací jsou).

To Gumidek-toto jsem vyčetl na nějakém fóru,kde se mechoš tímto chlubil! Jinak já osobně na servis nemám a autí si servisuji samodomo,1x jsem byl v servisu a dodatečně jsem zjistil,že i s odtahem cca 50km a následnou orpavou v místě bydliště by mne oprava stála do 10 000kč a trvala by (samotná práce ) max 10 prac.hodin.Takhle jsem musel zaplatit 16 000kč a byl měsíc a půl bez auta ,žel tyto věci jsem zjisti až po.Jedině do "servisu" na dofuk koulí (ne mojich,těm nepomůže nic,ale v autě-pružicí elementy!).

hodnocení

a jaký utěsnovač doporučite?

stejnak kouknu ještě kde to přesně prosakuje

hodnocení

v sevisu řekly že jeto těsnění pod hlavou oprava cca 6000kč

erikch*

servis potřebuje vaše(a ostatních) prachy-proto přesně přichází s podobnými informacemi...,minimálně bych navštívil nějakého nezávislého mechanika a nechal problém posoudit..., a jinak-těsnění pod hlavu stojí 2000,- strop,a to mluvím o těsnění od Viktor Reinz(něco jako Rolls-Royce mezi těsněními,čili špička),šrouby do hlavy pár set-jenže ty by vám stejně servis(značkový) nedával nové,protože bez demontáže to není poznat,ačkoli se mají dávat vždy nové...,takže bych doporučil nějakého šikovného mechanika...

hodnocení

Dobrý den ano taky semy zdálo že to je nějak moc těsnění 1000-1500kč Viktor Reinz určitě se pujdu zeptat do více servisu co tam je za závadu a kolik by si zato vzal , pokud by to bylo těsnění v nejlepším případě udělal bychještě rozvody a doufejme že to bude v pořádku

erikch*

rozvody počítejte tak okolo 1500,-práci,ovšem se zárukou-ta je důležitá,jelikož stačí jeden zub "vedle" a tradá...Na spousty motorů jsou přípravky,jelikož na rysky můžete zapomenout-a to pouze na ten jediný motor i v rámci jedné značky-např.Fiat má jinak rozvody(nastavení)u 1.6 16V a úplně jinak 1.8 16V...,prostě to není prča-leccos se dá obejít,ale chce to šikovnost a praxi-ale to jsem odbočil,každopádně i na sundání hlavy,resp.její montáž chtějte záruku-paradoxně ale mnohem zodpovědněji svou práci odvede spíše soukr.mechanik-tam jde výsledek jen a pouze za ním a "neschová" se za x lidí jako u zn.servisů-kde to bohužel mastí až to hezký není(šrouby do hlavy sice účtují,ale dávají původní,těsnění sice měnit musí-je to vidět,ale víte prd co tam dají atd.)...Určitě "obětujte" pár stovek v benínu za objetí různých dílen,než se unáhlit-a zbytečně platil za něco co ani nedostanete...

hodnocení

ještě jedna věc co jsem zapoměl ten prusak chladicí kapaliny je co jsem tak dival není pořád jeto možne že toje tim jak se motor roztahuje ztahuje hlavně co jsem si tak všimnul jeto ráno kondenazace to není

 

erikch*

tohle bude chtít trošku detailnější pozorování hlavně expanzky-úbytek kapaliny,prostě vždy ráno na stejném místě zkontrolujte a označte hladinu-pak i natlakovaný( po nějaké jízdě-ideálně stejnou trasu jakou jezdíte třeba do práce)-víte jak to myslím..,pokud je v okruhu nějaká netěsnost,tak únik kapaliny zaznamenáte(tlak je vcelku slušný na to,aby i "mikrotrhlinami" kapalina za x dní ubývala)

ar*

Možná místo toho blábolení by jsi si měl ověřit ceny těsnění a dílů na tento motor. Sada těsnění na hlavu (komplet) přijde na nějakých 3500,-Kč To nepočítám novou chladící náplň,olej, filtr, šrouby, Kontrola rovnosti hlavy případné přebroušení atd.

Nevím od jaké Fy bys pužil rozvody za 1500,- , ale i od CONTITECHU tě sada přijde na dalších 3500,- Kč. Za 1500 koupíš tak akorát kvalitní vodní pumpu. Nedělám v servisu a proto ho nebudu ani hodnotit, natož když nevím ani o jaký servis jde.

Je servis a servis, když nevím o jaký jde a rovnou ho hodnotím, není to nic víc než mlácení prázdné slámy. Lepší je se zaměřit na fundovanou odpověď.

Ke mě když by někdo s tímto přijel taky ho upozorním, že to může vylézt na podobnou částku. Těsnění pod hlavou nepraská jen tak a jek mám vědět že auto nebylo uvařené a hlava není zkroucená atd.

Taže pokud servis za opravu hlavy chce 6000 a celou ji přetěsní komlet, to jsou i gufera na vačce simeringy na ventilech,překontroluje (srovná) , dá nové šrouby (to předpokládám dá) nové náplně (olej i chlazení) Tak cena není rozhodně vysoká.

erikch*

jen tak mimochodem,dal jsem si tu práci a trošku zagooglil-motor 1.4 55kW od Renaultu se dával do Thalií,Kangoušů apod.,typ K7J 700,těsnění hlavy od V.Reinz má kódové označení VR 02-33680-01 a při pohledu na heureku se dá sehnat od osmi stovek...,to jen tak naokraj...Těch 1500,- bylo jasně psáno,že za práci se zárukou-ne za materiál-to je trošku rozdíl a i malé dítě ví,že materiál(rozv.sada) nestojí pár stovek...

Další věcí je hlava samotná-fundovaná kontrola a zabroušení na 0,001 mm včetně dokladu stojí u Lounka ( lounekwelding.com/... což je jedna z nejvyhlášenějších firem u nás na rovnání a svařování hlav motorů u nás, 2500,- a to dávám cenu za 6ti válec BMW-což motoráři moc dobře vědí je jedna z nejhorších na opravování a schpno jí fundovaně opravit v ČR je jedinců na prstech jedné ruky...

No a konečně zn.servisy-díky tomu,že jsme měli nějaký ten rok vrakáč Peugeot(krkonoše)-a jezdili k nám nakupovat věci i lidi ze zn.servisů až z Č.B.(otázkou je proč asi?!?) tak mám poměrně přesnou představu o tom co se v onom(nejen) zn.servisu děje...,A nebyli to jen použité airbagy,které třeba jednu dobu na P 206 nebyli nikde v republice(kdo počátkem nového tisíciletí tahal a opravoval velmi dobře prodejné 206ky,ví moc dobře o čem mluvím-sehnat sadu pytlů byl malý zázrak)..

Zkrátka to není jejda jedna paní povídala,zaslechl jsem v hospodě(ačkoli tam nechodím) apod.,ale poměrně dlouholetá praxe ...

hodnocení

děkuji všem za vaše názory jeto pro mě velice nemilé tahle závada nebo v penězích se zrovna nekoupu ale co se dá dělat

ještě vyzkouším to že jsem tech.benzínem očistil okolí i pod tou hranou a okolí kde je uchycení na termostat a večer nebo ráno se podívám zrcatkem kde to uníká

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]