Nejste přihlášen/a.
jawa 21 se zahreje a potom vubec nejede vy nekdo cim to je?
Je třeba zjistit, jestli v okamžiku, když to přestane fungovat dává svíčka jiskru. Pokud ne, tak přichází v úvahu svíčka, fajfka, kabel nebo zapalovací cívka. V případě, že jiskra je, bude problém nejspíš v utěsnění klikové hřídele ( simerinky na klice). Začněte tou svíčkou.
První,co mě napadlo při čtení otázky,byly ty simerinky.Ale ty neodejdou jen tak,pokud je potřeba vyměnit simerinky,musí se vyměnit i ložiska na klice.Jejich vůle pomůže vytlouct ty simerinky.
JABR
... prostě když se zahřeje tak chcípne a až nejde nastarovat - pokud je to tak, tak je vyčochtanej píst, kroužky prasklý a pod. Prostě materiál se teplem zahřeje a začne podfukovat a chcípne.
Z vlastní zkušenosti z roku 1976 - Jawa Mustang a současně benzinová pila
doplněno 27.12.08 08:00:... může to být i svíčka, nebo cívka. Po ohřátí nepálí, nebo cívka probíjí. Taky to může být speciální motor na plochodrážní závody, kde se motor nastartuje, ohřeje na potřebnou teplotu a vymění se svíčky na vysokou teplotu ve válci.
V reakcích byjo již několik poměrně dobrých rad. Npř. pan "troja"
Já bych to tipoval na vyběhaný motor , (případně netěsnosti , ale ty by se projevovaly i při studeném motoru ), který při zahřátí vlivem tepelné roztažnosti materiálu pístu a válce a slabší zahřáté olejové vrstvičky na stěnách zahřátého válce , dostatečně netěsní , pak je malá komprese , množství nasáté směsi se zmenší , při malém stlačení nasáté směsi se zhorší její zápalnost a expanze a je zaděláno na potíže. V prvé řadě překontrolovat toto.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.