Problém s chlazením u osmiválce

Od: Datum: 28.06.12 07:21 odpovědí: 4 změna: 28.06.12 13:49
avatar

Ahoj mám takový dotaz ohledně chladícího okruhu motoru. Mám problém s tím, že když auto zahřeju na provozní teplotu a otevřu víčko chladiče, voda po necelé půl minutě začne pomalu vytékat ven z chladiče. není to žádný vodotrysk ani vylétávající voda, ale voda regulerně pomalu vytéká (jakoby přetéká). Přitom ale nebublá že by se vařila. Teplota chladící kapaliny na budíkách je furt konstantní. Motor se tedy nepřehřívá ani po delších trasách, ale ztrácí se chladící kapalina. Jen je zapotřebí kontrolovat únik chladící kapaliny. na hladině vody nejsou mastná oka a z výfuku nejde pára. Proto si myslím, že prasklé hlavy nebudou. Jak diagnostikovat tento problém? hadice od chladiče nejsou natlakované - jen když je otevřené víčko a zmáčknu hadici, tak vyteče trochu vody z chladiče. Kamarád mi říkal, že mám prasklou expanzní nádobku, ale to se mi nezdá že by souviselo s přetékající vodou při otevřeném víčku. Jak se pozná nefunkční vodní pumpa, nefunkční termostat nebo zanesený a neprůchodný chladič?

Případně na jaký problém to vidíte vy?


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: opredat
Datum: 28.06.12 09:57
 

Co te vede k tomu, otevirat expanzku pri bezicim motoru? To ti poradil kdo?

 
Datum: 28.06.12 11:46
 
avatar

To může být prasklinka mezi válci,na hlavě,kdekoliv. Pokud je miniaturní,bude se přes ni dostavat vzduch do chladicího systému a to pomalu vytlačuje vodu. Počítám že se to časem zhorší. Hlavu dolů,dát na tlakovku a nechat natlakovat i motor. Někde to bude prdlé...

 
Datum: 28.06.12 13:29
 
avatar

není možný, že to bude jen ta prasklá nádobka?

při tlakování motoru se musí motor rovnat a honovat válce nebo stačí nechat jen otlakovat a složit zpět? Co hlavy válců, ty se musejí rovnat, když se bude měnit těsnění pod hlavou, nebo také stačí jen otlakovat případně zavařit? na kolik vyjde otlakování?

Datum: 28.06.12 13:49
 
avatar

opredat:

jednoho dne byla pod autem louže, tak jsem zkontroloval vodu. bylo tam zhruba uprostred mezi ryskou min a max. dolil jsem vodu a nedalo mi to, tak jsem chtěl vědět, jestli tam je velký tlak nebo ne. hadice na stisknutí jdou zmáčknout tak do půlky a když je motor zahřátý, vypnu ho, otevřu chladič a nastartuju, tak se voda valí pomalu ven. na netu jsem četl, ze to muže byt tou prasklou nádržkou nebo taky víčkem chladiče, ale to se mi moc nezdá.

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.