Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
uvažuji koupi auta. Už jsem byl téměř rozhodnut, ale všimnul jsem si, že jede na LPG (plyn). Máte s tím někod zkušenosti?
Trochu zkusenosti mam (skoro 60000 km a skoro 3 roky).
Neni to nic spatneho (i britska kralovna prej jezdi na LPG). Jednou za rok (nebo podle km) udelas revizi plynu, u STK mas emise navic a PLYNOVA NADRZ MA ZIVOTNOST 10 LET (na to si dej bacha abys ji rovnou pripadne vymenil). Je vicero druhu LPG-systemu, zaleci co v tom aute mas aby to v Tvem okoli pripadne nekdo servisoval.
Jo a vychazi me doprava autem levneji nez pred LPG.
Tuny stranek na netu www.lpg.cz a ... .
Tak díky moc. U koupě auta je pouze napsaáno palivo: LPG (plyn). Tak ještě kontaktuji prodejce a zeptám se.
jezdím na LPG dva roky. chtěl jsem ho z důvodu ušetření na palivu. neušetřil jsem nic, najezdím cca. 15 tis.km ročně.
I to se muze stat.
Prumerne se pocita ze az najedes tolik km kolik Te stala prestavba tak zacinas setrit.
Pokud udelam prestavbu za 30000 Kc a rocne najezdim 10000 km tak zhruba 3 roky nesetrim.
za 30 000,- se v dnesni dobe delaji V8 , a ja ji delam za 28500,-
takze pokud date za lpg okolo 23 000,- (sekvence s nadrzi v rezerve) tak to mate pri vasem najezdu kilomeru za 2 roky zpatky
moje zařízení stálo 33tis. 4válec. včetně přimazávání
sledované měření spotřeby LPG,flashlube olej + benzín na zahřátí, pak mě stojí kilometr cca.1,90 kč. za dva roky povinná kontrola před STK, emise navíc, výměna filtru a dvakrát v servisu (nefunkční zařízení). Zpátky určitě nemám nic.
povinna kontrola pred stk "revize" spociva pouze v kontrole tesnosti systemu detektorem nic vice neni pripustne ja to delam na cizich zastavbach za 100,- na mych zastavbach to maji dozivotne gratis. A ze jste za to dal 33 000,- tak na to nevim co rict , proste jste si koupil predrazenou zastavbu. Vymena filtru okolo 500-1000,- z praci jednou za 60 000km (ten 1000,- pri pouziti na 6-8 valcich z vice filtry
doplněno 28.06.12 21:22:tak to bych tu kvalitu chtel videt kdyz si stezujete ze jste musel 2 x kvuly nefunkcnimu lpg za 33 000,- na reklamaci do servisu a ve finale podle toho co pisete jste si ji asi zaplatil kdyz ji pisete u toho ze se vam lpg nevyplatilo . Takze podle tohohle se pozna kvalita?
doplněno 29.06.12 17:35:to: stirecek montaz lpg je vetsinou na jeden den oprava je max 2-3 hodiny kdyz se vysipe snad vsechno. A to ze odejde hlava bez primazu ma pouze jednem duvod a to ceskou snahu o to aby usetrily jeste vice a nenechaji auto probehnout na benzin ani pri startu. Zatim z lpg jsem nemel ani jeden problem a to to montuji vetsinou do fordu a na primaz kaslu z vysoka. A nebavim se o autech co najedou za rok par kilometru. A zatim vetsina klientu jsou lide co se radi zbavily naftaku a presli na velke obsahy kvuly tomu ze je to levnejsi na provoz oproti jakekoli nafte
doplněno 02.07.12 20:43:to: stirecek
otazka kolik vydrzi dily na nafte a kolik stoji?
KOlik vydrzi dily na nejake v6 v benzinu a kolik stoji udrzba lpg?
Moje nakldady na servis naftaku tdci a tdi jsou turbo 2x, vstrikovace a cerpadlo 1x, egr uz radsi neresim 3x vymenen a ted je e ukradenej, a na benzinech na kterejch jsem najel to same jsou olej a svicky nic vic
někdy se v ceně odráží i kvalita. když jsem byl naposled v servisu, tak po několikahodinové opravě v servisu, kdy jsem byl nadšený z nízké ceny,jsem doma zjistil, že vyměnili součást zařízení a zbytečně. zřejmě netušili, jak součástka funguje a proto dali novou. co si pak o tom mám myslet.
Já měl plyn ve 3 autech a paráda,jezdil jsem asi za polovinu .V životě se mi na tom nic nerozbylo,takže doporučuji.
A co sem jako mají psát stire?Že jste ignoranti všech jiných dobrých názorů?Že všichni píšete že je plyn na ho...o?Že vlastně blbě tlamou ti co plyn vůbec nemají?Jakési divné závady se zadíráním ventilů?Mám třetí auto na LPG a vživotě jsem nelitoval.A kdo LPG nemá,tak jen HNUSNĚ závidí.JE MI VÁS líto.
Děsi vyplatí se jen těm, kdo si nikdy nepřiznají fakt, že z dlouhodobého hlediska je nejúspornější diesel...a vo tom to je.
Pokud hodně jezdíš vůbec bych nic neřešil já měl čtyři auta v LPG a pohoda nikdy žádný velký problém max svíčky kabely nic víc žádná hlava nikdy a to mně spousta lidí říkalo že odchází hlavy ventily atd já byl spokojen ted jezdím v naftě ale sem na tom o něco hůř ale ne o tolik než jezdit na benzín vše v LPG je už dost zajištěné není se čeho bát
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.