Nejste přihlášen/a.
zdravím,nevíte proč nevypíná spojka variátoru?i na volnoběh se kolo točí,a nedá se rozjet,protože motor nejde do otáček.děkuji
jinak nechápu tu větu že motor nejde do otáček, to vůbec nereaguje na přidání plynu? Nebo reaguje, ale kroutící monent se nepřenáší? Viděl jste někdy starou babetu 207 se spojkou, která pracuje na principu odstředivé síly? Po dosažení určitých otáček motoru se přítlačné pacičky-lamely které drží odtažené od spojkového bubnu pružinky odstředivou silou přitlačí na spojkový buben a tím se přenáší kroutící moment z motoru na převod, převodem na skůtru je variátor, který pk přenáší krouťák řemenem na zadní kolo...skůtr má samozřejmě také spojku...podívejte se na nějaké stránky o skůtrech, např. www.scootland.cz, tam je to dost podrobně vysvětleno
jak vypadá-pokud vůbec-kontrola řemenu...?! předpokládám,že jde o variátor na nějakém skůtru a řemen už je asi k.o.(prokluzuje)...tím bych určitě začal,a pokud jej budete pořizovat,vyplatí se investovat do kevlaru!
chce to sundat kryt variátoru a podívat se co to vlastně dělá, může být k.o. řemen a také pružina která zajišťuje napnutí řemenu, vyměnit oba díly, tak za kevlar si připravte 1800,- Kč, ale měl by vydržet i 10 - 15 tis. km, dle způsobu jízdy, výkonu či použitém variátoru - hmotnosti válečků či nstrukce variátoru ( sportovní dle mého názoru zatěžuje řemen víc než standardní tovární), také bych zkontroloval řemenici, válečky, zda nejsou otllačené atd
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.