Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Centrál u Felicie je dělaný tak, že je přímo součástí zámku. Kdyžto přídavný centrál ne, ten se tam jen namontuje jakoby na táhlo zámku. Já se v tom hrabal asi před mesícem, jelikož přibuzný dával svoji Felicii do šrotu a já chtěl vzít ten jeho centrál. Řídící jednotka je pod kaslíkem u spolujezdce. K motorku centrálního zamykání se dostanete tak, že sundáte tapecírunk dveří a uvidíte ho. Je jakoby zakleslý v konstrukci dveří. Je k němu hrozně blbý přístup, zvlášť, když má člověk velký ruce. Pokud vím, tak u Feldy jsou dva řídící motorky. U řidiče a ten u spolujezdce. Ten u spolujezdce Vám funguje? Zkuste to. Jestli ne, tak bych hledal problém někde jinde než v motorkách. Podle mě bude v háji buď ta pojistka, jenže bohužel nevím, kde tam přesně je, na to Vám ale jistě odpoví jiní, a nebo v napájení. Myslím, že by ta řidící jednotka měla být vedená na baterii. Víc Vám neřeknu. Jen to, že pokud je chyba v motorku ve dveřích, tak zlomte vaz a objednejte si nové prsty, žádné Vám nezůstanou
Servomotorek centrálu bývá na kraji dveří u zámku asi 10cm pod kolíčkem (ten kolíček, co je na spodní hraně okna). Jednotka centrálu se origo dávala na volantový sloupek dozadu za budíky.
Takto se rozmontuje palubní deska a je potřeba jen křížový šroubovák:
Ten hlavní šedý púlast, pak drží na viditelných šroubcích nahoře, u schránky spolujezdce, a zespodu je jich asi 6. Samozdřejmě je potřeba sundat volant (nožíkem vyloupnout klakson a na matici nasadit golu a stáhnout volant s tisícihranu).
Rvát palubní desku přes volant určitě nedoporučuji, i když to někomu jde.
Na předních dveřích je drátků pro servo centrálu více díky snímači polohy kolíku součástí centrálu (tak pozná centrál, že se hnul
kolík a řj všude otevře dveře - odemče).
Na zadní stačí přivést jen + a - 12V a motorek odemče nebo zamče dané dveře.
doplněno 20.06.12 16:08:Pojistka by mohla být na krabičce řj centrálu, nebo někde na drátek po cestě k baterii.
doplněno 20.06.12 16:10:doplněno 20.06.12 16:21: Pokud 9V myslíte devítivoltovou baterii, tak se použít nedá, protože motorky odebírají velký proud a ten baterka nedá. Normálně použít autobaterii a vyvedené drátky a hlavně v tomto případě si těsně u svorky baterie dát pojistku 10 nebo 15A, protože případný zkrat, by drátky spálil a to doslova, protože baterka u auta dá značný proud oproti té 9V baterečce, která dá prd.
Tak ten centrál (řj) bude u spolujezdce. Na sloupku ho mělo fávo a felicie tam má imobilizér.
Nebo na to otestování stačí malý gelový pb akumulátorek s 12V z nějaké zabezpečovací ústředny nebo ze záložního zdroje napájení počítače (UPSky).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.