Dobrá pojistovna

Od: Datum: 18.06.12 20:21 odpovědí: 9 změna: 19.06.12 17:59

Vážený panexxxxxx



požadavek na doložení kvality a původu dílů, které náš klient uplatnil ze svého havarijního pojištění, je zcela korektní a je v souladu s podmínkami uzavřené pojistné smlouvy. Na tomto požadavku není nic urážejícího či poškozujícího dobré jméno autoservisu, naopak je plně v souladu se zákonem. Dle zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen umožnit spotřebiteli kontrolu správnosti účtovaných položek.
Dle článku 12 odst. 1 písm. f) Všeobecných pojistných podmínek pro havarijní pojištění vozidla má pojištěný za povinnost, doložit pojistiteli doklady, které si pojistitel vyžádá a poskytnout pojistiteli potřebnou součinnost při šetření následků pojistné události. Dle článku 9 odst. 5 písm. b) probíhá likvidace škody vždy na základě faktury smluvního opravce pojistitele, ve všech ostatních případech hradí pojistitel pojistné plnění ve výši, která odpovídá obvyklým nákladům na opravu vzniklého poškození. Vzhledem k tomu, že nejste naším smluvním opravcem, svědčí našemu klientovi právo na úhradu nákladů na opravu ve výši obvyklé u našeho smluvního partnera. Naším smluvním partnerem je síť autoservisů Autofit společnosti Trost. Náš partner je sítí neautorizovaných servisů a opravuje vozidla díly kvalitativně srovnatelnými. Cena dílů kvalitativně srovnatelných je tedy dle Všeobecných pojistných podmínek nákladem na opravu obvyklým. Pokud však náš klient prokáže, že jeho vozidlo bylo skutečně opraveno díly originálními, samozřejmě jeho volbu akceptujeme a originální díly uhradíme. V takovém případě však musí klient tuto skutečnost prokázat _ viz výše uvedené ustanovení Všeobecných pojistných podmínek.
Znovu proto opakujeme, pokud náš klient doloží dodací listy či nákupní listy za zakoupení originálních dílů, můžeme se jeho nárokem znovu zabývat. Pokud budete v této věci za našeho klienta jednat upozorňujeme, že je nezbytné nám s ohledem na zákon o ochraně osobních údajů zaslat plnou moc k zastupování našeho klienta. Pokud plnou moc neobdržíme, můžeme s Vámi komunikovat pouze v obecné rovině.
S pozdravem
Jitka Velemínská
Manažer likvidace PU
DIRECT Pojišťovna, a.s.
PART OF THE RSA GROUP
ZVOLENA POJIŠŤOVACÍM INOVÁTOREM 2011


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: blackflamesiczi*
Datum: 18.06.12 20:23
 

Na nic se neptám jen varování pred touto pojistovnou

Asi se jim zda 60 000,- za opravu rozsekaneho cumaku u 2 oct moc a proste to nechteji zaplatit a kopou kolem sebe jako diví

Od: pekne
Datum: 18.06.12 21:20
 

Pěkné... A ta jejich obvyklá cena = cena v jejich servisu nejspíš bude díly ta nejlevnější čína a práce zadarmo...

 
Datum: 19.06.12 07:32
 
avatar

dělal jsem dřív v rusko-české firmě mající exkluzivitu na ruském trhu s náhr.díly Škoda(přes 80 000 položek)-a když jsem postupně zjistil,že sama automobilka dává díly do prvovýroby vyrobené v Mongolsku(to Čína je světová leader a proti Mongolsku "velký skok" vpředu),tak se pak nelze divit pojištovnám,že jejich měřítko "originálního" dílu(hodnota v penězích) je taková jaká je...

 
Od: blackflamesiczi*
Datum: 19.06.12 11:06
 

originalni dily mely fakturovane za hodne dobre penize , kdyz se jim nelibi ani predni naraznik ORIGINAL ze skodovky za 3260,- s dph tak nevim co by chtely, auto opravene ze znamosti takze ceny na urovni nejakym cinanu.

Datum: 18.06.12 23:58
 
avatar

Co se Vám na tom nezdá? Mně požadavek na doložení podkladů přijde korektní.

 
Od: blackflamesiczi*
Datum: 19.06.12 10:58
 

maji to ode mne na fakture, copak nekomu budu zasilat svoje prijate faktury?

Od: ben*
Datum: 19.06.12 12:37
 

jestli je pro vás takový problém pojišťovně zaslat kopie faktur za nakoupené origo díly, tak chyba bude asi někde jinde než u pojišťovny že?...

 
Od: blackflamesiczi*
Datum: 19.06.12 17:52
 

ja nemam v planu ukazovat doklady ze servisu nekomu jinemu nez financaku a sve ucetni. Zkuste se v nejakem servisu zeptat jestli vam ukazou sve nakupni doklady a uvidime jak pochodite. Odhad skody na tom vozidle v autorizovanem servisu byl 130 000,- , jen rovnani na stolici bylo za 20 000,- coz jsem dale neuctoval a vozidlo po oprave vydel likvidator pojistovny (te same) a nepoznal ze bylo bourane (delal prohlidku kvuly druhe skodě kdy majitel trefil srnku asi 2 mesice po oprave teto skody)

Datum: 19.06.12 17:59
 
avatar

Tohle se děje celkem často, bez ohledu, o jakou se jedná pojišťovnu. Takže jestliže tahle nabídla nejlepší cenu, tak proč ji nezvolit.

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.