Základovka vs plnič

Od: Datum: 14.06.12 22:48 odpovědí: 10 změna: 19.06.12 07:17

Ahoj, zítra se chystám stříkat blatník, povrch mám obroušený do stříbrna našel sem doma zbytek základovky tak bych to s tím stříknul, poté obrousil smirkovým papírem 1000 pod vodou muže to tak být nebo musím použít tzv.plnič? dík jsem student takže finance jsou omezeny dik

Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 14.06.12 22:55

Plnič je stříkací tmel a používá se na vyplnění mikro nerovností. Základovka se používá jako podklad pod finální autolak.

Stříknul bych na plech plnič,základovku,lak.

S omezenými možnostmi plnič a na to lak.

Stříknout základovku na holý plech jde také, ale barva ve finále nebude tam pěkná jednolitě zrcadlová. Třeba u matné to bez plniče jde, ale u metalízy je to dost poznat, že tam plnič není.

Pokud je to dočasné řešení na rok až dva, tak bych tu základovku stříknul na ten plech a časem bych to nechal dělat profíkama, dle financí, nebo koupil plnič.

doplněno 15.06.12 14:07:

To Ar: Tak to se omlouvám, díky za upřesnění :)

Od: samuel*
Datum: 18.06.12 23:25

Prosimtě, když nevíš tak neraď stodolníku!

Od: ar*
Datum: 14.06.12 23:19

gumidek se mýlí , plnič a stříkací kit jsou dvě různé věci. Základovka se nepoužívá pod vrní lak na plnič (kit). Lak se stříká přímo na vybroušený plnič nebo vybroušený kit.