Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
rachotí mi katalizátor, uvažuji že bych jej odříznul a navařil jen trubku.
Chtěl bych se zeptat zda se změní nějak vlastnost motoru nebo bude vše stejný?
Zvýší se hluk?
Děkuji, hezký večer
ono to není tak jednoduchý-spočítat svody a komplet celý výfuk.systém je i pro tým inženýrů automobilky vcelku fuška...jde o to co je to za auto,motorizace a stav motoru-obecně,pokud kuchnu katík a nechám tlumiče(přední i zadní) měl by být efekt spíš pozitivní(říká se,že kat je brzdou),ale fakt jde o konkrétní auto(tvoje)...Pro štourali s ekologií-nedávno proběhlo pro časopis SM nezávislé (to je velmi důležité) fundované měření emisí u Mercedesu (starý Éčko r.v.1990) 2.0 bez katu a tuším Golf)model není důležitý) s novým motorem koncernu 1.2 TSI a Mercedes(bez katu!) měl ve 115 km/h (a výš) menší emise než nový koncern "plnící" limit EURO VI...
Konkrétně u vozů od PS s motorem 1,9 a novější 1,8i(šlo o BX19 a P405 SRi a 406 a Xantia a další ) po vyjmutí KATu se subjektivně zvětší akcelerace,stoupne max rychlost,sníží spotřeba,emise zůstanou v normě!.Samozřejmě ,že zvuk se asi trochu změní ale nebude více řvát!Ovšem POZOR pokud úplně odstraníte KAT tak to bude závada a nemusíte projít u E a STK!Proto se běžně nevyřízne ale otevře se ,vykuchá a protáhne se trubkou a o5 zavaří -opticky tam katalizátor je!
Jenom by mě zajímalo, jak oklamete ŘJ, aby ji lambda sonda posílala správnou informaci o přebytku kyslíku za katalyzátorem. Pokud ale má auto jen 1sondu, tedy před katalyzátorem, tak by to nemusel být takový problém.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.