Teplota felicia 1,3 MPi

Od: Datum: 13.06.12 15:41 odpovědí: 10 změna: 13.06.12 19:52

Dobrý den,chci se zeptat jestli je normální aby na felicii třeba při jízdě v koloně vylezla teplota na budíku až na 115°C,výš už nevyleze,pak je slyšet jak se zapne ventilátor a nad 115°už nevyleze ani při sebevětší zátěži

Spíše se ptám jestli je to normální,auto mám chvíli a nerad bych je nechal zničit,jestli by to nemělo spínat dříve než až na 115°

Při jízdě mimo město se teplota pohybuje v normálním rozmezí 85-95°C


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mux
Datum: 13.06.12 15:52
 

Je to uplně normální ;), že při horku se auto normálně zahřeje na 115° když stojí v koloně. A do 130°C je to naprosto v pořádku*placni*

 
Datum: 13.06.12 16:49
 
avatar
Termospínač ventilátoru chladiče Fa/Fe spíná při 105stC, vypíná při 99stC.
Jak víš, že tam máš až 115 stupňů. Měřils to?
 
Od: xy211
Datum: 13.06.12 17:47
 

Neměřil,to ukazuje teploměr...ale spletl jsem se,jenom do 110,teď jsem si to uvědomil jak jsem se podíval na budíky,jak je poslední bílá čárka a označení 110°C

Od: xy211
Datum: 13.06.12 17:46
 

Sory jsem idiot,do 110°C,jak je ta poslední bílá čárka...115 to už by bylo asi moc

Od: laybor*
Datum: 13.06.12 17:54
 

Někdy stačí vymontovat čidlo na chladiči a očistit ho - je zanesené a blbě reaguje a spíná ,může být od koroze a spíná později

doplněno 13.06.12 18:11:

Ne od koroze, ale zanesené vodním kamenem, nové čidlo stojí cca 100- 150.

 
Datum: 13.06.12 18:26
 

Ta zanesená čidla a spínače od vodního kamene lze vyčistit ponořením na vda dny do octa nebo fixinelou do koupelny.

Těsnění pod ně je potřeba vždy dávat nové a nejlépe hliníkové.

doplněno 13.06.12 19:02:

Oprava: dva

 
Od: xy211
Datum: 13.06.12 19:40
 

Jo a když jej vyndám na očištění,tak určitě začne vytékat chladící kapalina co?,nebo je nějaký fígl aby to nevytíkalo*frajer*

Datum: 13.06.12 19:48
 

U termospínače dole na chladiči u hadice to dělám tak, že mám v ruce staré čidlo a to na chladiči si povolím, aby šlo vyšroubovat rukou. Pak ho rychle vyšroubuji a to staré dočasně našroubuji. Vyteče přitom cca 1dcl vody.

Čidlo teploty u termostatu u hlavy motoru vyšroubuji normálně. Někdy je potřeba hladinu v expanzce snížit pod úroveň termostatu odsátím hadičkou. Normálně dám do expanze hadičku, nasaji trochu do hadičky a pak přepadem začne sama kapalina téct do připravené nádobky nebo kanystru. Stačí vypustit 2cm pod rysku min, tím už voda nesahá až po vršek čidla a čidlo vyšroubuji.

 
Od: laybor*
Datum: 13.06.12 19:51
 

Aspon si ji vyměníš - 2 roky neměněná získává kyselost a rozežere ti těsnění pod hlavou .

 
Od: blackflamesiczi*
Datum: 13.06.12 19:52
 

pokud vyndavate cidlo teploty tak staci mit studenej motor a uzavrenou nadobku a nevytece skoro nic potoze v nabobce se udela po chvilce podtlak

doplněno 13.06.12 19:52:

jako kdyz strcite brcko do pulitru a zacpete konec a voda tam zustane po vytazeni drzet

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.