Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Teplota felicia 1,3 MPi

Od: xy211 odpovědí: 10 změna:

Dobrý den,chci se zeptat jestli je normální aby na felicii třeba při jízdě v koloně vylezla teplota na budíku až na 115°C,výš už nevyleze,pak je slyšet jak se zapne ventilátor a nad 115°už nevyleze ani při sebevětší zátěži

Spíše se ptám jestli je to normální,auto mám chvíli a nerad bych je nechal zničit,jestli by to nemělo spínat dříve než až na 115°

Při jízdě mimo město se teplota pohybuje v normálním rozmezí 85-95°C

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mux
hodnocení

0x

Je to uplně normální ;), že při horku se auto normálně zahřeje na 115° když stojí v koloně. A do 130°C je to naprosto v pořádku*placni*

 

martinhajek*
hodnocení

0x
Termospínač ventilátoru chladiče Fa/Fe spíná při 105stC, vypíná při 99stC.
Jak víš, že tam máš až 115 stupňů. Měřils to?
xy211
hodnocení

Neměřil,to ukazuje teploměr...ale spletl jsem se,jenom do 110,teď jsem si to uvědomil jak jsem se podíval na budíky,jak je poslední bílá čárka a označení 110°C

 

xy211
hodnocení

Sory jsem idiot,do 110°C,jak je ta poslední bílá čárka...115 to už by bylo asi moc

laybor*

Někdy stačí vymontovat čidlo na chladiči a očistit ho - je zanesené a blbě reaguje a spíná ,může být od koroze a spíná později

doplněno 13.06.12 18:11:

Ne od koroze, ale zanesené vodním kamenem, nové čidlo stojí cca 100- 150.

 

gumidek*
hodnocení

0x

Ta zanesená čidla a spínače od vodního kamene lze vyčistit ponořením na vda dny do octa nebo fixinelou do koupelny.

Těsnění pod ně je potřeba vždy dávat nové a nejlépe hliníkové.

doplněno 13.06.12 19:02:

Oprava: dva

xy211
hodnocení

Jo a když jej vyndám na očištění,tak určitě začne vytékat chladící kapalina co?,nebo je nějaký fígl aby to nevytíkalo*frajer*

gumidek*

U termospínače dole na chladiči u hadice to dělám tak, že mám v ruce staré čidlo a to na chladiči si povolím, aby šlo vyšroubovat rukou. Pak ho rychle vyšroubuji a to staré dočasně našroubuji. Vyteče přitom cca 1dcl vody.

Čidlo teploty u termostatu u hlavy motoru vyšroubuji normálně. Někdy je potřeba hladinu v expanzce snížit pod úroveň termostatu odsátím hadičkou. Normálně dám do expanze hadičku, nasaji trochu do hadičky a pak přepadem začne sama kapalina téct do připravené nádobky nebo kanystru. Stačí vypustit 2cm pod rysku min, tím už voda nesahá až po vršek čidla a čidlo vyšroubuji.

laybor*

Aspon si ji vyměníš - 2 roky neměněná získává kyselost a rozežere ti těsnění pod hlavou .

blackflamesiczi*

pokud vyndavate cidlo teploty tak staci mit studenej motor a uzavrenou nadobku a nevytece skoro nic potoze v nabobce se udela po chvilce podtlak

doplněno 13.06.12 19:52:

jako kdyz strcite brcko do pulitru a zacpete konec a voda tam zustane po vytazeni drzet

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]