Chiptuning Peugeot 307sw 2.0HDi 66kw

Od: Datum: 11.06.12 22:10 odpovědí: 11 změna: 12.06.12 18:36

Dobrý večer chtěl bych se zeptat zda je dobré auto nechat přečipovat co od toho lze čekat...

Vůz Peugeot 307sw 2.0HDi 66kw

Děkuji


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: kokosak
Datum: 11.06.12 22:21
 

. vyšší výkon

- někdy nižší, ale spíše vyšší spotřebu

- nižší životnost motoru

 
Od: blackflamesiczi*
Datum: 11.06.12 22:44
 

dobre udelanej (ne za 3000,-)

Vyssi vykon

Zivotnost motoru stejna

Nizsi spotreba

Testovano na dvou naftakach co sjely z linky po sobe a oba vydrzely stejne dlouho jeden mel chip od Veterauera a druhej nic, ten nacipovanej jezdil rychleji a levneji , testovano na 400 000km

doplněno 11.06.12 22:44:

vyssi spotrebu zpusobuje levnej tuning kdy naftaku reknete obrazne ze je studenej coz jsou vetsinou veskere powerboxy atd

Ohodnoceno: 2x
 
Od: kocour17*
Datum: 11.06.12 22:46
 

a mohl by jste mi doporučit nějakej servis nejlépe okolí Českých Budějovic...

nebo podle čeho vybírat. Děkuji

Od: blackflamesiczi*
Datum: 11.06.12 22:51
 

ja to vozil danovy do djtuning.cz kousek za prahou, je to fanda do rychlejch aut a ze zacatku to delal jako konicka na profi urovni a muzu rict ze se tohle vyplati, sice to nebude za 3 000,- ale na spotrebe a kvalite jizdy se to vrati bohate zpet. Nekde na strankach ma i cenik ale nevim kde ma je podle me neprehledné. Ma i valcovou zkusebnu a atesty snad na vse (trochu punta)

 
Od: laybor*
Datum: 11.06.12 22:55
 

Kolik máte najeto?

Při větší porci km můžou být unavené vstřikovače - nízké otevirací tlaky nezvládnou rozprášit větší dávku ,dojde k dostřiku paliva na dno pístu a k jeho propálení , pak budete čipovat nový motor.

 
Od: kocour17*
Datum: 11.06.12 22:56
 

kolik mám najeto? píše to 134tis rok 2003 ale kdo ví jestli to není stočený

Od: laybor*
Datum: 11.06.12 23:03
 

To najede diesel za 2 roky,

ted nevím jestli je to přímovstřik - je li to přímák platí co jsem napsal o něco výše.

Jinak každý newtonmetr navíc dost škodí i dvouhmotáku.(tam asi nebude u HDI)

 
Datum: 12.06.12 08:20
 

Proč za dva roky? Klidně za rok. Já jsem třeba za loňský rok najel s diesem 23.000. Udělal jsem něco špatně nebo tak nějak?

 
Od: nu*
Datum: 12.06.12 07:32
 

Osobně se domnívám že auto s vyšším výkonem může dosahovat nižší spotřeby právě kvůli vyššímu výkonu a kroutícímu momentu, kdy motor i na nižší otáčky dobře táhne a nemusí se podřazovat, právě proto mají silnější auta těžší stálý převod a vůbec převodové stupně jsou jinak odstupňovány, nedávno jsem měl možnost projet se "ekologickým" passatem, ten má tu šestku tak dlouhou, že mi to připadalo jako kdybych místo na plynový pedál šlapal na mokrou houbu a auto vůbec nezrychlovalo...ale spotřeba je dle jeho majitele hluboko pod 5 litrů nafty

Nechápu, jak by měl být proveden dobrý chiptuning bez výměny vstřikovacích trysek, výměny software atd a také jiného zpřevodování...

Pokud se to udělá je tím že se tam nahraje jiný software, nikomu neuvěřím že auto které mělo 66 kW a ted má 80 kW, ale jinak zůstalo vše stejné, žere o půl litru méně...

Pak je otázkou, zda se nevyplatí koupit si raději auto s motorem HDi/80 kW

 
Datum: 12.06.12 10:04
 
avatar

podstatná část úpravy spočívá v přemapování dráhy plynu, takže už při jemném dotyku auto vyrazí kupředu. Pocitově to tedy jede lépe, ale úplně stejně, jen s tím rozdílem, že nešlapeš tolik na plyn, ale ztratíš plynulé dávkování. Odspodu jede hůře, je i větší turbodíra, výkon navíc je až nahoře a málokdo točí diesel na čtyři tisíce. Úprava spočívá i v PP, takže ukazuje, že míň žere, to by pak ale bylo perpetum mobile. Auto je mnohdy hlučnější, nerovná vstřiky. Jisté je, že u načipovaných motorů se fakt nedají provádět dynamická (za jízdy) dorovnávání kalibrací - auto jede vlastně jakoby v nouzovém režimu a odpadají pilotní vstřiky - když se na to dupne, probíhá jediný (a hlučný) vznět paliva.

 
Od: blackflamesiczi*
Datum: 12.06.12 18:36
 

tak toho jsem se nevsiml ale jak rikam nemam zkusenosti z tuningem za 1 000,- a to jsem z chipovanejma naftama nalítal stovky tisic km a spotrebu podle palubaku nikdy nemerim vzdy jen km/l

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.