Řidič zájezdového autobusu - jak to má?

Od: Datum: 07.06.12 16:43 odpovědí: 5 změna: 07.06.12 18:07

Dobrý den,chci se zeptat co tato profese obnáší a jak to probíha,když cestující dovezete např. do Chorvatska tak tam zůstanete? Nebo jedete zpět? budu rád když mi to někdo vysvětlí díky


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: nu*
Datum: 07.06.12 16:46
 

proč se nezeptáte potenciálního zaměstnavatele?

 
Datum: 07.06.12 17:16
 
avatar

Většinou to funguje tak, že řidič po několika hodinách odveze jinou, již zrekreovanou skupinu zpět. Stihnete se vykoupat... ;)

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 07.06.12 17:29
 
avatar

Ale to se pak už nestihne vyspat... Můj manžel jezdil 10 let jako zájezdový řidič. Záleží na typu zájezdu a na organizaci práce u autodopravce. Když je to pobytový zájezd, může řidič strávit týden s turisty třeba v Paříži, v Římě... ale od moře se obvykle vrací druhý den s předchozím turnusem.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 07.06.12 17:22
 
avatar

V každém případě je to hodně náročné a zodpovědné.

Obvykle to cestovní kanceláře, které mají nasmlouvanou autobusovou dopravu řeší tak, že jedou dva řidiči, kteří se střídají v pravidelných předepsaných intervalech. Po dosažení cílové destinace mají nárok na minimálně osmihodinovou přestávku a je pro ně vyčleněn jeden pokoj v letovisku. To znamená. Jedete přes noc do Chorvatska, vyložíte dopoledne ty, co přijeli, zaparkujete a máte pauzu. Po osmi hodinách naložíte ty vracející se a jedete zase přes noc zpátky. Obvykle se vyjíždí v pátek večer a vracíte se v neděli.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 07.06.12 18:07
 
avatar

otec ještě stále jezdí profesionálně s busem,a vězte,že jste permanentně jednou nohou v prů.eru...Na nějaké jakože "povinné" se až zas tak moc nehraje-je to jako všude o penězích...Bohužel málokdo vidí za provozováním busu tu druhou,finan.velmi náročnou,stránku věci-než se vůbec autobus(podobné je to s kamiony) hne z místa-jejda sil.daň,jejda mýtné,jejda povinné cejchování tachografu atd.atd.(jsou to desetitisíce),a to nemluvě o leasingu-málokdo si může dovolit vypláznout 10 mega za bus v hotovosti...No a z toho plyne nejen časová náročnost(autobus vydělává jen když jje v pohybu a veze lidi),ale i psychika...Tím nechci říkat,abys to nezkusil-jinak nezjištíš o čem to je...

Ohodnoceno: 1x
 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright Š 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.