Pístní čep a futro v ojnici jawa 21

Od: Datum: 07.06.12 15:18 odpovědí: 4 změna: 07.06.12 20:23

Jaká vůle má být mezi mosazným futrem nalisovaným do oka ojnice a pístním čepem? V jaké toleranci se vystružuje futro (H5, H6, nebo H7)?


avatar
Upozornění
Tato otázka je 5 let bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: neocz15
Datum: 07.06.12 18:26
 

Osobně o žádném H4, 5, 6, 7 nevím, ale má tam klouznout téměř bez zatlačení, řekl bych tak těch 0,4 mm, více určitě ne, já to takhle mám už nějakou dobu a potíže nejsou..

 
Od: moto®
Datum: 07.06.12 18:42
 
avatar

H7, H6 atd. jsou dílenské toletance dle norem. Osobně bych doporučil vůli cca 0,04 mm. Tedy čtyři setiny. Asi jste to myslel a špatně napsal. Dost důležité je ale provedení i mazací drážky v pouzdře a případně mazací otvor v ojnici. A také upravení přechodů mazací drážky na ploše po které se točí pístní čep, aby se olej dostával mezi pouzdro a čep.

 
Od: kolo*
Datum: 07.06.12 19:49
 

Nejlepší je,když tam půjde lehce zatlačit prstem,tedy bez vůle.Na nějaké rady expertů,že musí být nějaká vůle nebo když nějaký případ dokonce tvrdí,že tam musí trochu viklat,nedbejte.Hlavní ale taky je,že musí být zúhlovaná s dolním koncem ojnice,aby se třeba píst nekřížil ve válci,hlavne když byla ojnice ohnutá.

 
Od: nu*
Datum: 07.06.12 20:23
 

když se trefíte na 0,025 mm, tak tam půjde krásně zatlačit prstem, po namazání...

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.