Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Voda z výfuku

Od: redroker® odpovědí: 12 změna:

Dnes jsem zjistil, že mi z výfuku jde více kouře než je zdrávo a kape z něj voda (felicia 1.6MPI).Bližším čichovým*ee*ohledáním jsem zjistil, že jde spíše o páru a zplodiny jsou cítit jen trochu. Ve vyrovnávací chl. nádržce mám stejnou hladinu, jakou jsem tam měl po dolití někdy v lednu t.r., takže předpokládám, že zde problém nebude. Může být zádrhel v palivu? Bral jsem minulý pátek plnou u SHELLu, počítač ukázal 44L,ale teď tam je po ujetí 50 km 36L.Jen pro zajímavost.Minulý měsíc jsem natankoval plnou u OMV a najel jsem zatím rekordních 660km,ale bohužel nevím, jestli tam byl tento problém s kouřivostí.Na výkonu nepozoruji útlum.

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar milancukrar

nebylo to náhodou u studeného motoru? to je naprosto normální

Nebo to bylo po delší jízdě? to by byla závada...

doplněno 05.06.12 16:57:

rendo, to je opravdu pára. všimněte si ostatních aut, když ráno nastarují a stojí na stejném místě...udělá se kaluž pod výfukem. (když je díravý, tak i pod autem)

hodnocení

Tak je pravda, že to bylo po kraťoučké jízdě,ale i tak,co to způsobuje? Nejde mi ale do hlavy také ta prozatimní spotřeba oproti min. měsíci.

gumidek*

Třeba z rána jsou výfuky po noci studené a motor tam začne po startu tlačit horké zplodiny. Ve výfuku dochází ke kondenzaci par a ze splodinami jde vodní pára a kapky vody.

U dostatečně prohřátého motoru a výfuků delší jízdou se tento "problém" neobjevuje. Výfuky mají stejnou teplotu jako zplodiny.

Kouř je jaký?

hodnocení

bílý,spíše bez zápachu

gumidek*

Bílý kouř je voda (vodní pára). Já ji mám normálně slabě, když je venku chladné a deštivé počasí. V zimě v mrazech ji mám silnější. Pokud chladící kapalina v expanzce neubývá, tak je to OK *placni* (taky část vody natáhne palivo z vlhkosti ze vzduchu).

Když venku panují vedra a je suchý vzduch, tak se pára neobjevuje vůbec.

hodnocení

Díky za uklidnění!*jasne*

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Každé palivo obsahuje nepatrně vody!Navíc se voda sráží na stěnách nadrže ze vzduchu!Navíc jsem vypozoroval u některých svých minulých aut,že když bylo sychravo (mžilo,mlha,prostě bylo vlhko) jela ta auta l trochu lépe (F125P,š105,ale naftový Seat Ibiza 1,7D).Jka ti již někteří píší-je to normální ,teda pokud se neztrácí chl.kapalina.

doplněno 05.06.12 18:33:

K té spotřebě,buďto jste něco špatně spočítal,nebo je špatné palivo a eventuálně nějaká závada.

hodnocení

Jak jsem popsal výše,minule jsem bral u OMV a vytáhl jsem dojezdově maximum, teď SHELL,člověk by řekl, že jde o kvalitní značku/palivo.

blackflamesiczi*

palubak ukazuje +- nesmysly a voda z vyfuku je normalni fyzika 4 tridy zalezi na velikosti tlumuců a rozdilu teplot a to ze ta voda je z benzinu je jedna z klasickych pover mezi ridici*smich*, me z auta poranu vylita z vyfuku hodne pres par litru vody (mam obrovske trubky a tlumice)

stirecek*

Pokud chceš kvalitní palivo, tak OMV, shell má kvalitní paliva pouze za hranicemi. Jinak z výfuku jdou pouze zkondenzované páry, tlak, teplota...chemie zš;)

 

hodnocení

S tím také souvisí výdrž materiálu,co se koroze týče.Pokud jezdím kratší trasy,voda se nestačí vypařit a je problém.Před 2-3 lety jsem měnil střední a zadní díl výfuku a teď můžu znova.Dá se tomu nějak předcházet?

tycoon*

a) Jezdit delší trasy

b) Kvalitnější výfuk (materiál, lepší odvod vody)

Mám 9letou Fabii a výfuk stále původní, i když už vlivem koroze urezl vnější plášť (dvouplášťová konstrukce).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]