Konstrukcia buggy

Od: Datum: 11.11.12 16:29 odpovědí: 3 změna: 11.11.12 20:29

Zdravim

potreboval by som poradit od niekoho kto ma nejake skusenosti z vystavbou buggy. Uz nejaku dobu hladam informacie ohladom tejto problematiky na internete i v knihkupectvah no vacsinou neuspesne. Na tejto stranke uz sa tato problematika riesila preto verim ze tu najdem odpovede na moje otazky.

Este som sice len v bode 3D planovania no potreboval by som radu ohladne materialu pre vystavbu. Konstrukcny material by som chcel pouzit ocelove rurky kruhove, stvorcove pripadne obdlznikove. Buggy by mala byt dvojmiestna s motorom v zadu a podla financii mozno 4x4 + nejaky navijak.

otazky na ktore hladam odpovede su:

1. Z akeho druhu ocele by mala byt postavena kostrukcia (Tak aby sa rurky dali zvarit CO2 (bez specialnych nahrievani) a ocel nebola priliz makka)

2. Ake rozmery profilov by boli idealne (aby buggy zniesla i zataz v horsom terene a nebola zbytocne tazka)

3. Ake meradla sa pouzivaju pri zvarani rur jednotlivich uhlov a i.

4. Taktiez hladam akekolvek knihy manualy prirucky o vystavbe konstrukcie najlepsie v CZ alebo Sk jazyku.

Za rady vopred dakujem...


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 11.11.12 17:31
 

no nejdřív by ses měl rozhodnout z jakeho auta to chceš stavět... ja mam 48 lešenařske trubky a stačí to bohatě

 
Datum: 11.11.12 18:54
 

A není lepší přestavět nějaké terénní auto? Jestli teda nechcete vyloženě buggy na závodní trať. Na ježdění v terénu a po lese je nejlepší upravit nějaké terénní auto-např.Patrol, Samuraj...Co nejvíc odlehčit, vevařit rám, upravit zdvihy na nápravě, vyztužit pár míst, vytáhnout sání nahoru, upravit výfuk,...a plno dalších věcí. Ono jen tak něco nového postavit není jednoduché. Může to mít pak špatné jízdní vlastnosti (že to nezatáčí, nic to nevyjede), něco se bude pořád lámat (sváry, kardany, diferáky...).

 
Od: kay®
Datum: 11.11.12 20:29
 

Premyslal som nad prestavbou terenneho auta ale kedze ide skvor o kutilstvo ako o zavodenie priklonil som sa skvor k rurkam. To ze stavba nieje nic jednoduche sme zistili na predchadzajucej verzii buggy, pre ktoru posluzil nissan micra ... vysledok je sice efektivny na polnej ceste ale do lesa sa nechyta. Dalsia vec ktoru chcem zmenit je vzhlad koncneho vysledku kedze konstrukcia z profilov I a U neladi moc oku.

Nebojim sa o to ze by vysledok mal zle vlastnosti lebo zijem v dedine kde si niektori ludia doma stavaju traktory cize o pomoc nieje nudza v akomkolvek smere. Ibaze ludia co si spravili traktor pouzili vacsinou iba masivny U profil na podvozok a podlahu s kapotazou motora spravili z 3mm plechu a motor pouzili z vetriesky. Problemom je ze nik nerobil nikdy buggy a ni nevie ako sa robi lahka konstrukcia z rurok. Preto som sa prihlasil na vase forum aby som dostal radu od ludi kto uz nieco taketo spravil alebo sa aspon ucasnil montaze ci oprav.

Snad som dobre vysvetlil situaciu ze niesom nejaky tinedzer z velkomesta ale mam par skusenosti v tomto smere :)

diky :)

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.