Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
zdravím všechny odborníky.
Chtěl bych se zeptat u Škody Octavie rok výroby 2006-2012 jaké dnes jezdí.
Je možné ji roztáhnout nebo u těchto aut to nejde je to Diesel ,ale jak už jsem četl starší příspěvky tak
tak palivo na to nemá vliv.
Chci se zeptat hlavně proto že jsem se dozvěděl že Octavie má nějaký smoblokovací systém kol a tím pádem
nejde roztahnout? Nevím co je na tom pravdy potřeboval bych to vysvětlit.
Nejsem totiž žádný odborník.
A ještě bych se chtěl zeptat jak vlastně to roztažení funguje viděl jsem že se musí pouštět opatrně spojka musí být zařazena větší rychlost a ještě jsem někde zaslechl že není špatné motoru pomoct startérem ,ale v dalším příspěku zase bylo že hrozí spálení
nevím tedy co si o tom mám myslet mockrát vám děkuji za příspěvky a vysvětlení.
na toto téma byla napsáno desítky článků a výsledek:
ano roztáhnou
ne neroztáhovat
každý má svoji pravdu. Ze zkušenosti svého okolí, jsou řidiči, co to neumí, jsou řidiči, kteří klidně roztáhnou bez problémů.
Chtěl bych mluvit s člověkem, kterému při roztahování přeskočil řemen. nikoliv s tím, co to slyšel od kolegy. Zatím se mi to nepodařilo.
Páč přeskočit řemen může u silně opotřebeného vozidla...(nebo nešikovného šoféra)
Neznám do detailu Octávii, ale domnívám se, že samoblokování proti roztahování je nesmysl..
to ze by blokovani kol zabranilo kradezi je asi megahovadina, na odtahovku to natahnou i kdyz budete stat na brzde a nebo tam mit zpatecku a drzet plnej plyn
To přeskočení rozvod.řemene se může teoreticky stát zrovna jako při roztažení vozidla,tak použití starteru!
Jinak spíše se nedovoluje roztažení u benzínových aut protože se nespálený benzín dostane do katalizátoru,který takto zničí!.Osobně jsem v manuálu k nějakému autu vyčetl,že výrobce nedovoluje roztažení na dráze delší než 10m a o5 je to zdůvodněno možný zničením katu nespáleným palivem!