Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer!
Mám Fiat Doblo, benzín, asi 7 let, poslední týden jsem jel v pondělí krátkou trasu, ve středu asi 50 km a včera krátkou.
Dnes jsem nasedl, rozsvítil jen světla a motor se vůbec nechytl, jako by byl odpojenej. Pročistil jsem trochu kontakty baterie a nic!
Když jsem měl baterku prázdnou v zimě, aspoň motor trochu zaškytal-. Tady nic! Ale včera vše OK, žádný podezření. Nemohu to odtlačit do servisu, že ano... jsem tady v sídlišti
Při zapnutí mi něco cvakalo jako relé nebo takovej nějakej zvuk vlevo vepředu, jako u motoru nebo tak něco.
Mohla se baterie vybít zapnutým světlem nad místem řidiče? To mi občas synek zapne a já to včera asi nezkontroloval! Nebo se vybíjí kontaktama, kde vznikl přechodový odpor? Mohl odejít nějakej startér, svíčky, nebo co? Jsem zcela laik!
Baterka má asi tak 2 roky, v minulé zimě jsem jí 2x měl vybitou...
Co dělat nejdříve, abych u toho nestrávil blbym postupem moc času a závadu odstranil? Díky!
Světlem u řidiče se baterka vybít mohla, pokud má baterka 7 let, taky mohla odejít (ale tak náhle?). Zkusil bych vypnout vše (odpojit + baterky) a zítra baterku opět připojit a nastartovat přes kabely od ochotného souseda.
Samozřejmě ideální je dobíječka
Baterka má asi rok nebo dva.
Odpoledne to teda aspon svítilo, nyní večer se už ani budíky na palubce nerozsvítí... jen jedna kontrolka, ze totiz nemám pásy nebo že je ručka... jeden z toho svítil červeně. Víc nic. Takže vybíjení se za ty 4 hodiny, co jsem byl pryč, jiným autem, posunulo dále...
co dělaj kontrolky po otočení klíčku do polohy start? jestli významě pohasnou nebo zhasnou je ko baterie bud jí něco vybilo nebo odešla
doplněno 26.05.12 21:22:zaplý stropní světlo dokáže vybít baterii, baterii vyndat a nabít ,
Díky, říká se tomu stropní světlo... za 25 hodin vybije baterku? Tak to jo, to jsem si vzpomněl, to je asi ta nejmilosrdnější varianta
Startér najít a opravit, to bych musel odtlačit do servisu nebo sehnat opravaře v sousedství.