Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda Fabia 1.4 74kW?

Od: jarahosek* odpovědí: 5 změna:

Zdravím,

poprosím o názory a radu. Koukal jsem na net a přiznám se, že jsem nezaznamenal, že by se Fabia dělala v 1.4 a 74kW. Víte o tom něco? Co myslíte, je dobrej nápad si takové auto koupit. Teď mám 1.6 Oktávku r.v.98 a celkem jsem spokojenej, jsem totiž skromnej:) Jestli třeba můžete porovnat co je lepší. Jestli 1.6(popř. 2.0) Octavia r.v. 2006 nebo 1.4 Fabia r.v. 2006

Díky

Jára

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

1jara*
hodnocení

0x

Zdravím, Fábie I se vyráběla mimo jiných i s motorem 1,4 16V 74 kw, raději to nekupujte, tohoto výkonu dosahuje ve vysokých otáčkách motoru. Znamená to že je vír v nádrži, při nižších otáčkách, motor moc netahá.

doplněno 24.05.12 16:15:

Je to Fabia s motorem 1,4 16V od Volkswagenu s výkonem 74kw při 6000 ot/min (což je docela vysoko na "ridinný vůz") a točivým momentem 126 Nm až při 4400 ot/min. Výbava Elegance

 

hodnocení

0x
avatar dabel

já to měl kdysy jako služebák aby to jelo muselo se to točit jak dal člověk nohu s plynu jen tak se to už nerozjelo při cestě do němec a zpět sem měl průměrnou spotřebu 9l na 100 ale musím podotknout že sem to nešetřil na dálnici v německu sem dostal ručičku tachometru chvilkově lehce za 200 jinak to nák poruchový nebylo ale tenhle motor bych osobně nechtěl

 

repkin*
hodnocení

0x

Mám sice jinou motorizaci Fabie (1.4 MPI, 44kW) a jsem s ní (relativně) spokojený, avšak přechod z Octavie na Fabii bych nedoporučoval. Za sebe pokud bych si kupoval, tak Octavia II 1.9TDI 77kW, popř. její starší ekvivalent, který je ještě o něco málo více úspornější (dle recenzí co jsem četl na internetu).

Samozřejmě vše je o penězích, o vkusu a mnoha jiných věcech, každému se líbí a vyhovuje něco jiného, než druhému.

doplněno 24.05.12 18:32:

Osobně bych ten tovární tuning uvítal spíše v jiných věcech, než ve zvýšené spotřebě, ale to už jako uživatelé bohužel neovlivníme. *pivo*

 

martinhajek*
hodnocení

0x
Přesně tak. Oproti 55kW verzi je zde jen několik málo úprav (jiné sání, jiné vačky apd.) a upravený softwaire v ECU tak, aby byl motor točivější. Křivka točivého momentu je posazená výše a motor táhne až do omezovače. V nízkých otáčkách moc netáhne, probouzí se až okolo 4700 ot/min.
Je to vlastně tovární tunning.

 

blackflamesiczi*
hodnocení

0x

kupte si radsi 2,0 spotreba stejna bere odspoda , jsou levnejsi a ve fabii jede jako svin oproti octavii kde stal za dve veci

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]