Favorit při točení chrčí

Od: Datum: 20.05.12 20:07 odpovědí: 12 změna: 21.05.12 10:33

Dobrý den, mám favorita r.v. 93 a z ničeho nic mi začal při startování chrčet, chrčí po dobu točení startéru. Zítra zkusím vyměnit startér, ale pravděpodobně bude asi v pytli věnec setrváku. Mohlo by to být i něco jiného? Je to opravdu z ničeho nic, auto jsem chcípl, druhej den znovu natočil a už to chrčelo. Začalo to asi v 5 odpoledne dnešního dne a od tý doby při točení chrčí, řekl bych, že pořád stejně. Díky za rady.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 5 let bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mowla*
Datum: 20.05.12 20:10
 

Zaskakuje pastorek?

 
Od: jeycob
Datum: 20.05.12 20:10
 

No auto normálně natočím, normálně to jezdí, jen že to akorát chrčí když startuju a to mě znepokojuje.

Od: buky*
Datum: 20.05.12 20:17
 

Vyměńte starter, zbytečně to netrapte, nebo očešete náběhy zubů. Než tam dáte nový, tak se podívejte jak ty zuby na věnci vypadají, při lehkém omletí se dají zapilovat.

 
Od: blackflamesiczi*
Datum: 20.05.12 20:24
 

kupte si jinej pastorek stoji par korun, venec to na 99% prezil , aby se znicil to by jste to usel nechat hooodne dlouho

 
Datum: 20.05.12 22:04
 

Je zničený pastorek na startéru, který tam nechce zaskakovat do věnce setrváku, jak psal black. Doporučuji udělat nejjednoduší výměnu celého startéru za startér z Felicie BMM nebo MPi (točí rychleji a spolehlivě).


Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 20.05.12 22:18
 
avatar

Souhlasím. Zkuste si sehnat startér z Felicie. Mám ho taky ve Fávu a v 20 °C mrazech startuju jako v létě. V létě ještě lépe. Favoriťácký má příkon myslím 0,8 kW a Feliciácký 1,3 kW.

 
Datum: 20.05.12 22:49
 

Hlavně je pro nás lepší k vůli mechanické palivové pumpě, že?(která je u karburátorových verzí) :D

 
Datum: 20.05.12 22:57
 
avatar

Já mám ještě naštěstí pumpu s páčkou. Takže nemusím dlouho točit, jako kdybych u nějakýho dýzla odvzdušňoval vstřikovací čerpadlo. *smich*

 
Datum: 20.05.12 23:17
 

Mám tu samou (1990), akorát se mi nechce otvírat k vůli ní kapotu *smich*. Po dvou týdnech to pořád jde i bez ní, akorát to točí tak 5 sekund. *hi*

 
Od: blackflamesiczi*
Datum: 20.05.12 23:33
 

ja jsem tak linej ze kapotu neotviram ani kdyz me dojde voda ve ostrikovacich, i kdyz o tehle zime jsem ji oteviral porad , dokonce jsem premyslel ze necham klicky v zapalovani abych porad nemusel chodit ven z kabely startovat ostatni

 
Od: jeycob
Datum: 21.05.12 06:38
 

Ok, děkuji všem, ještě se chci ale zeptat ohledně té výměny startéru Fa za Fe. Slyšel jsem, že prý jsou rozdílné, že Felicia má jakousi "rychloběžku, či co. Jak to tedy je? Je zaměnitelný kus za kus? Moje Fáčko má motor 136 - karburátor tudíž jako starší model fáčka (výměna). Děkuji.

Datum: 21.05.12 10:33
 

Já má 135 karb. (ale to u startéru nic nemění). I v literatuře od Andrta je psáno, že jsou záměnné. Ta rychloběžka je ten reduktor, který otáčí rychleji motorem (spřevodovaný pastorek). Akorát u Š120 je problém se zrcadlově otočenou přírubou.

Jak jste četl příspěvky, tak Solenza má taky karb 135 r.v 1990 tuším (LPG) a má ten startér Felicie 1.1kW

I do prvních Felicií 1995 se dával ještě Favorití startér 0,8kW http://www.autoopravy.eu/index.php?akce=2&id=253

doplněno 21.05.12 10:38:

Hlavně bude lépe chytat za tepla, kdy je potřeba rychle točit motorem

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.