Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Dobrý autoservis na volkswagen

Od: tandreeee odpovědí: 10 změna:

Znáte v Praze nějaký dobrý autoservis, kde se nemusím bát nějakého nekalého jednání a auto neodejde odrovnanější než před opravou?

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mowla*
hodnocení

0x

Osobně vyzkoušeno - je to sice značkový Škoda, ale to je v podstatě taky VW ...

autoservis.femat.cz/...

 

erikch*
hodnocení

0x

obecně-bez ohledu na značku-dobrý servis je takový,kde ten dotyčný má přímou zodpovědnost a "neschová" se za plky od přijímacího technika až po vedoucího...Jinými slovy-sežente nějaké kladné reference,třeba na foru VW(nevím jaký máte model),ideálně od známých doporučení na šikovného mechanika s vlastní dílnou-ti totiž odpovídají sami za sebe a nevyplatí se jim kvůli jednomu auto,a pofidernímu zisku z nějakých součástek(jak naznačujete),něco zkoušet-ale přesně naopak-to,že odjedete spokojený je nejlepší možná reklama,je předpoklad,že svou pozitivní zkušenost budete šířit dál,což znamená třeba další zakázky pro onoho mechanika...Princip je jednoduchý a naštěstí češi už pomalu přicházejí na to,jak podnikat-není to o marži ale obratu...,když to takhle napíšu...

blackflamesiczi*

presne moje rec, kvalitni servisy nedelaji z nejaky pofidernich soucastek co si sezene zakaznik a za svoji praci rucí.

 

buky*
hodnocení

0x

Pokud chcete auto opravit kvalitně, včetně kvalitních dílů a záruky na práci a materiál volte značkový servis. Franta v garáži jistě zkušenostmi srší, např. jak nahradit to či ono aby to nebylo tak drahý, jako ty originály. Jistě vám dá fakturu a písemný výkaz použitého materiálu a rozsahu práce, použije pracovní postup serv. prací dle výrobce vozidla, originální přípravky na montáž či demontáž a samozřejmě zákonnou záruku nato vše,tak to určitě! Pokud dojde k nějaké reklamaci už vidím Frantu jak se k tomu chlapsky postaví. Po garážích je dost šikovných, kteří opraví ledacos, ale detajly typu všechno je mastný, okousaný od kleští různejch forichtungů pochybné konstrukce, cena za opravu tkzv. podle ksichtu. Bohužel v čechách je zakořeněné to klasické šetřílkovství -hlavně že je to levné a je toho hodně! Nezřídka bývá pravidlem, že i cena v garáži je dražší než v servisu.

erikch*

buky-nedá mi nereagovat,to co píšeš je realitou počátku 90.let,budiž,ale v roce 2012 je vybavenost autodílny alfou omegou jakéhokoli úspěchu...Bohužel zn.servisy postrádají tu schopnost svých zaměstnanců improvizovat,operativně a konstruktivně řešit nějaký problém-i proto jak spousta lidí zná ze zkušeností,slyší v servisu to bude tohle,při předání zjistí,že závada trvá-reakce aha tak to bude tohleto...,a takhle pořád dokola až vás třeba výměna horního uložení tlumiče místo cca.1500,- i s prací bude stát 4x násobek-zrovna nedávno to tu v jednom vlákně bylo...A další věc-zn,servisy sice mají podporu v automobilce,tzn.všelijaké přípravky+diagnostiku atd.,ale ono umět s tím i zacházet-to je problém pro spousty zn.servisů...Náhodou znám klučinu,machra přes auto elektroniku-a s čím si nevědí rady ve zn.servisech (dělá Renault,koncern VW),tak posílají k němu...Jenže takovýhle šikula ve svém oboru se nebude nechat zaměstnávat v servisu-řekněme i třeba za 30 000,-/měsíc-když sám za sebe si vydělá svou znalostí a šikovností víc-proč by měl z jeho šikovnosti profitovat nějaký zn.servis,že?! A o tomhle to je,a dalo by se i pokračovat třeba s čerpadly naft. motorů-dělal jsem chvíli v Peugeotu-a s čím byl problém-to se posílalo do spešl diesel servisu-a zdaleka to nebyly jen čerpadla z Peugeotů(jezdil jsem je vyzvedávat,takže jsem i viděl co všechno tam bylo k opravám,napříč jednotlivými značkami)-pak si češi naivně myslí,že zn.servis je mnohem lepší pro jejich miláčky než šikovný mechanik sám na sebe-není tomu tak,a to nemluvím o penězích(samozřejmě se vše přefakturovávalo s vcelku velkou marží zn.servisu)...

buky*

Tak to shrnem, jsem neschopný výměnář, který díky svým neznalostem může dělat jen jako zaměstnanec. Moji kolegové jsou na tom samozřejmě stejně.Nic jsem nezrestituoval,nezdědil,nejel v žádných šmelinách a tak v Praze nemám servis, protože kdybych ho měl tak bych byl taky ten šikula? Přece nechcete tvrdit, že se někdo vypracoval v Praze z garáže 90let poctivostí a umem až k lidem typu EXNER,CHAROUZ,KLOKOČKA atd? Děkuji všem neznalým majitelům aut, kteří naivně jezdí do značkových servisů a platí ty nesmysly za pokusy opravit jejich auto, že máme práci. Dneska je spousta frajírků, co se hrabou v autech všechno vědí a znají, hlavně na čem se dá vydělat. Proč tito schopní ještě nezničily značkový i neznačkový slušný servis? Pořád se najde hodně těch co pomlouvají jen proto,že oni to pořídí lépe a hlavně pokud možno skoro zadarmo. Tam kde se platí, tam jsou neschopní, předražení apod. Já vám začnu fotit výtvory a zásahy některých šikovných, po kterých to potom předěláváme a zákazníci se na nás obracejí jako na poslední záchranu ať to stojí, co to stojí. Příběh má často stejný začátek-chtěly šetřit, někdo jim poradil zaručenýho machra a šup, před dovolenejma jich je plnej příjem. Apak to stojí někdy i ranec navíc za ty koumárny. To, co jsem napsal není pravidlo, soudní lidé to však znají. Měli jsme klempíře, který by si mohl otírat ruce zlatým ručníkem, ale byl tak hloupej,že dělal v servisu. Ono to totiš nejde dělat klempířinu v paneláku. A tenhle člověk byl podle radilů jen výměnář, jezdily sem za ním pro rady i z německa, když potřebonali udělat z kusu plechu blatník na Fordku z 36roku. On je od toho vyhnal a udělal to sám. Takových našiků znám víc, co jsou jen v servisech. Já dělám dost dlouho do veteránů, kdo to zná, tak ví že spousta věcí se dělá na koleni z ničeho. Učte se od nešiků a výměnářů, možná vás překvapí co dovedou!

blackflamesiczi*

ja zase po charouzovy predelaval na jedne americe rozvodovku kterou natvro zavarili COckem a vyndaly predni kardan , kdyz jsem to auto koupil majitel byl nestastnej ze to auto je kasicka a porad se sere, diky bohu kdyz jsem tam dal kardan a chtel jsem zapnou 4x4 tak byl odpalenej magnet co to spina jinak nevi co by to udelalo kdyz bych v 50km/h zablokoval obe napravy natvrdo. Pak u jednoho vw servisu v lounech kde namontovaly vzduchove mechy na zadek craftera zapomely vyndat ta plastiky v zavitech a dofukovani nefungovalo protoze vzduch tam nesel pres spunt. Ja za celou dobu do znackovyho servisu z autama z dilny nemusel protoze mam dost slusne vybaveni a servisni udaje takze me nic neprekvapi. Jinak na autoservis jsem si vydelal poctive, sice v jinem oboru ale postavil jsem si ho jako konicka a proto aby na moje auta nikdy nikdo jinej nehrabl protoze to vzdy skoncilo spatne, prvni vystup byl v Hale kvuly vstrikovacum , rano me hodily v sobeslavy na stolici s tim ze 2 jsou v haji a 2 dobry ale ze me je na pockani neudelaji tak jsem je cestou vyhodil v Hale ale bohuzel se me pomychaly 100m pred servisem kdyz me nedal nekdo prednost a najednou byly vsechny statne , takze 15 000,- v haji. Oprava 2 automatu skoncila odtahem dvou 3 tunovych aut pres 400km , montaz lpg skoncila unikem kompletni nadrze na 12km. Takze mam servis kde me delaji 3 kluci (dost sikovný) penize za praci maji pro sebe a ja mam 25-30% na dilech (jinak to maji autorizovane servisy min take), krome elektriky(slozite) delame vsechno a el vozim znamemu ktery jezdi delat i pro autorizovane servisy kde o dokazou v pocitaci tak max nacist pamet zavad

Netvrdim ze vsichni v autorizovanejch servisem jsou vymekari ale jineho osobne neznam, priklad ze servisu firemniho auta vymena tlumicu brzd (mely 50%) ale ze tece simerink na klice to jim bylo jedno , ale ve finale to bylo jedno vsem i v dobe kdy jsem delal v servisech skody vw i fordu.

stirecek*

buky - no když myslíš...ale nezapomeň, že ve značkových servisech opraváři nejsou, tam jsou jen výměnáři dílů a když se zrovna netrefí napoprvní s výměnou něčeho, klidně ti vymění půlku auta, než přijdou na závadu a pak zjistí, že bylo jen přerušené nějaké čidlo*smich**smich*

blackflamesiczi*

s tim jsem se setkal ve skodovce v budejovicich, znamej ma fabii a svitilo mu epc, mel v haji snimac brzdy ten jsem mu vymenil s tim ze mu ho necham pujceny a uvidime druhy den (zavada sporadicky ale parkrat me to psalo snimac brzdy a byl to snimac spojky) on pospichal takze nebyl cas na testovaci vylet, a druhy den pujcil auto pritelkyni a tej to zapomel rict a ta se zastavila v budejkach a vymenily automaticky obe cidla (to brzdove bylo originalni pro buky) a jeste se ji rozsvitila kontrolka motoru (check) a ty magori tam vymenily druhou lambdu ale byla to prvni takze vecer jsem mu menil i tu druhou za 1/3 ceny

buky*

Nemachruj, čím si to diagnostikoval? Já ti odpovím Vagem kreknutym z netu a pochybným kabelem od číňanů viď? To my chceš jako říct , že tam zaměstnávaj idiota, kterej neuní přečíst hlášku diagnostiky která sonda je vadná? Nehledě na to, my používáme tzv.Vasila, který narozdíl od Vagu nečte jen chybový hlášky načtený řídící jednotkou, ale projede jednotlivý čidla po hodnotách, tak že jakýkoliv abnormál se zobrazí. Tak bych rád věděl, jak to nepoznaly? Přestaňte se přihoňovat, tím nikomu stejně nikdo neprospějete.Zdravím ty, co vědí o čem píšu, pokud tu ale vůbec jsou. Končím, pište si dál své ...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]