Motor felicie nemá výkon

Od: Datum: 19.05.12 21:37 odpovědí: 13 změna: 20.06.12 21:41

Vyzná se tu někdo dobře v těchto motorech? Vše vyměněno, ale nemá výkon. Je to ale trochu bastl..


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 19.05.12 21:41
 
avatar

Jakej motor?

1.3 40kw

1.3 50kw

1.6 55kw

1.9 49kw

co "všechno" jsi měnil? co říká diagnostika?

doplněno 19.05.12 21:42:

omlouvám se, 1.9 je 47kw :)

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 19.05.12 22:10
 

1,3. Problém je v tom, že jacísi šikulové nasadili hlavu + komplet elektriku MPI na spodek monovstřik, jestli ne na něco staršího. Ale fel. snad neměla karbec? To by snad ale nemělo vadit? Nebo může být špatně snímání kliky? Vyměněno vše myslitelné, včetně katu..

Od: blackflamesiczi*
Datum: 19.05.12 22:11
 

a to je mezi nima rozdil? myslim ty spodky

doplněno 19.05.12 22:14:

karbec mely vyvozni verze nekam do egypta nebo nekam tam jestli si to dobre pamatuji

 
Datum: 19.05.12 22:07
 

Bastl? Pokud je tam karburátor LEKR nebo Pierburg, tak:

1.3 135 43kw

1.3 135 katalyzátor a Ekotronic 42kw

1.3 136 46kw

1.3 136x 50kw

Co tam tedy máte?

doplněno 19.05.12 22:08:

Výkon dělá seřízené zapalování a ventily dle mých skušeností.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 19.05.12 22:22
 

Spodek nevím, ale určitě felda. A hlava komplet MPI. Dole táhne, ale nad střední otáčky nejede, jakoby se dusí. Je to asi předstih, ale co u MPI? Snímání impulsu v jiné poloze by vstřikování asi tak nevadilo, ale přestihu asi jo..

Datum: 19.05.12 22:31
 

Ve spodku (bloku) jsou písty. U vodní pumpy je číslo motoru vyražené na bloku.

781.136 motor určen pro karburátory

781.136B motor určen pro SPi BMM mono vstřik

781.136M motor určen pro MPi Simos 2P více vstřiky

136 jsou písty s rovným vrchem (ploché)

135 jsou takové jiné

Možná to dělá vačková hřídel v bloku, která by mohla být jiná u MPi.

doplněno 19.05.12 22:34:

Je tam tedy zapalovací lišta Mpi (není rozdělovač a kabely),hlava Mpi,na sání je jednobod nebo klapka (Vstřikovací jednotka na holém sání, nebo sání se vstřiky a na sání holá klapka?).

doplněno 19.05.12 22:41:

Asi bych to řešil takto. Pokud je na bloku v čísle motoru M, tak udělám komplet Mpi a je po bastlu a pokud B, tak komplet jednobod.

Ještě doplním, že bez označení třeba 781.135 má všechny rozvodové tyčky na ventyly (vahadla) ocelové a s označením B a M jsou sací hliníkové a výfukové ocelové.

Hlava MPi má větší kanály oproti BMM hlavě.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 19.05.12 23:01
 

Sání se vstřiky, kommlet Mpi. Myslím, že sací kanály by neměly takový vliv. Dělá to prostě dojem, že je špatný předstih. Kdyby to byla verze s rozdělovačem (původně) musel by být ale setrvák s magnetem pro čidlo, ne? Jak by motor jinak běžel.

Datum: 19.05.12 23:24
 

Verze SPi a MPi (jednobod a vícebod) mají oba snímač na setrváku, který sníma polohu kliky (setrváku). MPi má zapalování bez rozdělovače se zapalovací lištou a SPi má zapalování s rozdělovačem a zapalovacími kabely. Rozdělovač je zde pohý přepínač a předstih v obou případech řídí řídící jednotka a orientuje se dle toho snímače na setrváku, který je tam u obou z případů.

Pokud je to zapalování z MPi (lišta), tak ten předstih řídí jednotka a nejde s tím nic dělat.

Pokud je tam zapalování z BMM (SPi), tak se rozdělovač nastaví do základní funkční polohy (zářez na řemenici a na palci se kryjí a píst 1.válce v HÚ). A provozní předstih už dolaďuje řídící jednotka (v rozdělovači jako u karburátorového Fáva už není odstředivá a bezkontaktní regulace). Rozdělovač pro BMM má jen palec a víčko.

doplněno 19.05.12 23:28:

oprava: ne jako, ale oproti karburátorovému rozdělovači, kde je ta odstředivá regulace potřeba

doplněno 19.05.12 23:30:

Spíš bych řekl, že motor bude 135B, proto je slabí u MPi (většinou jsem viděl MPi 136M)

 
Datum: 19.05.12 23:32
 

Je mi jasné, jak co funguje. Pokud teda je u obou systémů je stejný setrvák, musí být přestih OK. Jedině jsme neměnily jednotku, ale pokud funguje, asi je vše OK. Aby sama změnila data je blbost. Zkusíme tam asi nacpat normálni rozdělovač a zkusit..

Datum: 19.05.12 23:37
 

Jednotky jsou jiné. Jedna má velkou zásuvku a druhá má dvě (jednu malou a jednu velkou za sebou).

Konektor k zapalování tedy půjde místo do zapalovací lišty do cívky BMM? To už si fakt bez fotky nedovedu představit :).

Hlavně tam nepatří rozdělovač s karburátorového Favorita. Vlivem otáček by odstředivá regulace v něm otočila předstihem a jednotka by nevěděla co se děje, protože tohle má dělat přeci ona *hi*.

Hodně štěstí ... ;)

 
Datum: 20.05.12 00:18
 

Zapalování bude úplně samostatně. Jednotka bude řídit jen vstřikování. Řídit předstih bude rozdělovač..

doplněno 20.05.12 00:21:

A diagnostika nehlásí žádnou závadu..

Od: mrdal
Datum: 20.06.12 20:51
 

Máš přicpaný výfuk.Zkus ho rozpojit za katem.

 
Datum: 20.06.12 21:41
 

Psal jsem, že vše bylo kontrolováno. Po montáži rozdělovače je vše OK. Takže chyba snímání ze setrváku-jiný typ. Jinak dík za radu.

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.