Zapalování motoru

Od: Datum: 17.05.12 16:04 odpovědí: 6 změna: 17.05.12 17:58

Ahoj, řešim takový problém u benzinového 1.6 16V. Je možné, že jednotka schválně odpojí zapalování jedenoho válce? Např. kvůli špatnému vstřiku, nebo nějakému čidlu? Do cívky prvního válce nejde z jednotky žádný signál.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 5 let bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mowla*
Datum: 17.05.12 16:12
 

Některé motory - vrámci úspory paliva, odpojují vstřiky, možná i svíčku - koukněte do manuálu - příp. o jaký motor přesně se jedná?

 
Datum: 17.05.12 16:34
 
avatar

tohle "odpojení" válce(ů) je otázkou 6ti a více válcových motorů-u 4válce to není už z principu jednotlivých fází dost dobře možné-v rámci jakože eko se to řeší start-stop systémem...Tohle bude problém zapalování jako takového-o jaký jde motor...?

 
Od: karellkramlicka
Datum: 17.05.12 16:51
 

Fiat Stilo 1.6 16V. Jde o závadu-motor jde na 3 válce. Cívky, svíčky jsou OK.

Po nastartování běží na 3 válce, svítí chyba motoru. Toto trvá pořád, za tepla, za studena, i po dlouhé jízdě. Při každém nastartování, zkrátka pořád. Počítač vyhodí vždy chybu válce. Svíčky jsou všechny koupené nové, ale to samé dělalo i se starými. Když vytáhnu kabely, co vedou do cívky 1. válce(cívky přímo na svíčce), tak se chod vůbec nezmění, jde úplně stejně na 3 válce. Když vytáhnu kabely z cívek ostatních válců, tak to vliv má -> chyba na 1. válci, zbytek OK. Když dam starou cívku z 1. válce na jiný válec, tak daný válec normálně běží -> cívka je dobrá. Když jsem, projistotu, dal úplně novou cívku na první válec, žádná změna. Když jsem s dobrou cívkou přiložil svíčku prvního válce na kostru, tak jiskru nehází. Z toho všeho mi vyplývá, že prostě nejde signál do cívky prvního válce. Takže, dle mého, kabely nebo jednotka. Kabely jsem prohlédl, vzhledově nic divného-žádné prokousání atd. Zběžně jsem jsem proměřil odpor, který se zdá být OK. Poté jsem tedy poslal jednotku opravit, ale prý je dobrá.
Dokáže někdo poradit? Je moje dedukce správná? Může to být opravdu jen jednotka nebo kabely? Hromada lidí tvrdí, že vstřikovač a nebo např. čidlo klikového hřídele. Ale opravdu by potom neházela svíčka jiskru?

Datum: 17.05.12 17:02
 
avatar

bude binec někde v elektrice ty zapalovací cívky maj konektor se 3 mi dráty a to plus 12V po klíčku. kostru a signál s řj

takže zapnout klíček a změřit zda de do konektoru oněch 12 voltů pak proměřit kabel k ŘJ a změřit zda je cívka i dobře ukostřena

Ohodnoceno: 2x
 
Od: karellkramlicka
Datum: 17.05.12 17:58
 

dable, díky za odpověď, na to určitě kouknu, dobrý nápad.

Datum: 17.05.12 17:41
 
avatar

Nwn jak to má tento motor,ale 1,8 i16V od PSA má zapalovací rampu a v té se stává,že praská izolace a pak to dělá totéž co popisuješ.

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.